Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/51457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÇakır, Hüseyin-
dc.contributor.authorTaban, Göknur-
dc.contributor.authorTaşer, Murat-
dc.date.accessioned2023-06-13T19:17:45Z-
dc.date.available2023-06-13T19:17:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn1694-7215-
dc.identifier.issn1694-7215-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.33206/mjss.1093160-
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/1155995-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/51457-
dc.description.abstractDünya ve Türkiye gündemine 2019 yılı sonu itibariyle giren Covid-19 salgınının etkisi halen devam etmektedir. Salgının kontrol altına alınması ve günlük hayata ilişkin asgari yaşam şartlarının sağlanması, ülkelerin gündemlerini meşgul etmektedir. Söz konusu salgın başta ekonomi olmak üzere, sosyal hayat ve eğitim alanlarında etkisini göstermiştir. Eğitim alanında yaşanan problemlerin üstesinden gelebilmek için ülkeler bazında farklı politikalar uygulanmış, uzaktan eğitim planlamaları yapılmıştır. Bu çalışma, gelişmiş ülkelerin salgın sürecindeki eğitim uygulamalarını, uzaktan eğitim planlanması ve yönetim yaklaşımları temelinde ele almaktadır. Çalışmaya kaynaklık edecek örneklem büyük olduğu için gelişmiş ülkelerden beş tanesi (Almanya, Belçika, Fransa, İngiltere, Kanada) seçilerek sınırlar belirlenmiştir. Çalışmaya ait veriler kaynak tarama (Alan Araştırması) yöntemi ile elde edilmiştir. Araştırma sürecinde istenen bilgilere ulaşmak için ikincil veri kaynakları (istatistikler, kitaplar, raporlar, makale, gazete, belge, tutanak) kullanılmıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofManas Journal of Social Studiesen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleCovid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Planlaması ve Yönetim Yaklaşımlarıen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume12en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage107en_US
dc.identifier.endpage122en_US
dc.departmentPamukkale Universityen_US
dc.identifier.doi10.33206/mjss.1093160-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid1155995en_US
dc.institutionauthor-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
document - 2024-04-18T114700.046.pdf542.86 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

48
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

16
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.