Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/52308
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKuşçu, Ertanen_US
dc.contributor.authorAslan, Erdinçen_US
dc.contributor.authorCoşkun, Osmanen_US
dc.date.accessioned2023-08-31T08:06:54Z-
dc.date.available2023-08-31T08:06:54Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/52308-
dc.description.abstractKökeninin nereye dayandığı dilbilimciler tarafından da açıkça ortaya konulamayan dil, toplumu inşa eden insanların en önemli yetisidir ve toplumsal iletişimin en önemli aracıdır. Eğitim ise en yalın biçimiyle, bireyin davranışlarında kendi yaşantısı yoluyla ya da kasıtlı olarak istendik yönde davranış değişikliği sürecidir. Bu süreç anne karnında başlar, aile ve sosyal çevreyle devam eder, eğitim-öğretim kurumlarında daha sistemli biçimde sunulur ve bireylerin yaşamı boyunca sürer. Günümüzde eğitim-öğretim kurumlarında, bu sürecin daha sağlıklı biçimde ilerlemesi için sürekli ölçme-değerlendirme uygulamaları yapılmaktadır. Bu sonuçlara göre yeni adımlar atılmaktadır. Kısacası ölçme-değerlendirme, eğitimden iş yaşamına, dil öğretiminden karar verme sürecine kadar yaşamın her aşamasında karşımıza çıkan bir uygulamadır.-
dc.description.abstractAs known by everyone, education is a process that change individual's behavior through their own experiences and deliberate behavior in the desired direction. This process begins in the family, social environment and continues with educational institutions. Successful implementation of the programs in educational institutions, whether it is successful is to what extent has the benefit of knowing that. Here, these processes are determined by measurement and evaluation. Thus, according to the result, learning activities are planned in more realistic and more effectively. As a result, measurement and evaluation activities, our lives and our teaching process is a tool that is referenced in the evaluation.-
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofOrdu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim-
dc.subjectdil öğretimi-
dc.subjectölçme-değerlendirme-
dc.subjectsüreç-
dc.subjectetkinlik-
dc.subjectEducation-
dc.subjectlanguage learning and teaching-
dc.subjecttesting and evaluation process-
dc.subjectactivity-
dc.titleYabancı dil Fransızca öğretimi ders kitabı ”Francofolie 1” de ölçme değerlendirmeen_US
dc.title.alternativeAssessment and evaluati̇on acti̇vi̇ti̇es in French teachi̇ng textbook “francofoli̇e 1”-
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.issue14-
dc.identifier.startpage82-
dc.identifier.endpage104-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
item.languageiso639-1tr-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept12.05. French Language and Literature-
Appears in Collections:Fen-Edebiyat Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makale Ordu Uni., Sosyal Bilimler Francofolie 2015.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

76
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

60
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.