Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/56474
Title: Okul öncesi öğretmenlerinin okul kültürüne ilişkin görüşleri
Authors: Çınar, Gülay
Advisors: Tanrıöğen, Abdurrahman
Keywords: Örgüt kültürü
okul kültürü
okul öncesi öğretmenleri
Abstract: Bu çalışmanın amacı; okul öncesi öğretmenlerinin okul kültürüne ilişkin görüşlerini ortaya koymaktır. Araştırma tarama modelinde yürütülmüş ve nitel veri toplama yöntemlerinden biri olan görüşme yöntemi kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu; Denizli’nin Pamukkale ilçesinde, 2023/2024 eğitim öğretim yılında Millî Eğitim Bakanlığına bağlı Anaokulu ve İlkokulda görev yapan 15 okul öncesi öğretmeni oluşturmuştur. Araştırmacı tarafından oluşturulan ve danışman tarafından geliştirilen yedi soruluk görüşme formu, bu çalışma grubuna uygulanarak gerekli veriler toplanmıştır. Okul öncesi öğretmenlerinin çalıştıkları okullarda “Değerler ve İnançlar”, “Normlar ve Kurallar”, “İletişim ve İlişkiler”, “Öğrenme Ortamı”, “Öğrenci Katılımı”, “Çeşitlilik ve Hoşgörü”, “Okul Gelenekleri ve Kutlamalar” konusunda büyük oranda uzlaşma olduğu görülmüştür
URI: https://hdl.handle.net/11499/56474
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gülay ÇINAR.pdf726.02 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

64
checked on May 6, 2024

Download(s)

66
checked on May 6, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.