Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/56474
Title: | Okul öncesi öğretmenlerinin okul kültürüne ilişkin görüşleri | Authors: | Çınar, Gülay | Advisors: | Tanrıöğen, Abdurrahman | Keywords: | Örgüt kültürü okul kültürü okul öncesi öğretmenleri |
Abstract: | Bu çalışmanın amacı; okul öncesi öğretmenlerinin okul kültürüne ilişkin görüşlerini ortaya koymaktır. Araştırma tarama modelinde yürütülmüş ve nitel veri toplama yöntemlerinden biri olan görüşme yöntemi kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu; Denizli’nin Pamukkale ilçesinde, 2023/2024 eğitim öğretim yılında Millî Eğitim Bakanlığına bağlı Anaokulu ve İlkokulda görev yapan 15 okul öncesi öğretmeni oluşturmuştur. Araştırmacı tarafından oluşturulan ve danışman tarafından geliştirilen yedi soruluk görüşme formu, bu çalışma grubuna uygulanarak gerekli veriler toplanmıştır. Okul öncesi öğretmenlerinin çalıştıkları okullarda “Değerler ve İnançlar”, “Normlar ve Kurallar”, “İletişim ve İlişkiler”, “Öğrenme Ortamı”, “Öğrenci Katılımı”, “Çeşitlilik ve Hoşgörü”, “Okul Gelenekleri ve Kutlamalar” konusunda büyük oranda uzlaşma olduğu görülmüştür | URI: | https://hdl.handle.net/11499/56474 |
Appears in Collections: | Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gülay ÇINAR.pdf | 726.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
88
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
132
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.