Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/58
Title: İnternet üzerinde semiyotik pazarlama üzerine bir araştırma
Authors: Haşıloğlu, Selçuk Burak
Keywords: Semiyotik
İnternet
Pazarlama
Publisher: Pamukkale Üniversitesi
Series/Report no.: BSP;2009BSP012
Abstract: Semiyotik, göstergelerin yorumlanmasını, üretilmesini veya göstergeyi anlama süreçlerini içeren bütün faktörlerin sistematik bir sekilde incelenmesine dayanan bir bilim dalıdır. Disiplinlerarası bir alan olan semiyotik, degisik isaret sistemlerine dayanan anlam ve iletisim konularıyla iliskili yeni bir bilimdir. Semiyotik ile ilgili gelistirilen teoriler, yirminci yüzyılın ilk yarısından itibaren, birbirinden oldukça farklı pek çok disiplinin temelini olusturmaya hizmet edecek sekilde belirlenmistir. Bu çalısmada internet’teki web ve e-posta iletilerinin tıklama verilerinin semiyotik yaklasımlarla degerlendirilmesi hedeflenmistir.
Description: Başlangıç seviyesi projesi
URI: https://hdl.handle.net/11499/58
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Selçuk Burak Haşıloğlu.pdfBaşlangıç seviyesi projesi3.43 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

78
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

340
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.