Browsing by Author Akgün, Ali Alper

Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2015An Analysis of M-Customer Satisfaction Drivers with Kano s ModelAkgün, Ali Alper ; Barutçu, Süleyman ; Dincer Aydın, Hicran Utkun 
2015An assessment of m-customer satisfaction drivers and levels from m-shopping applications with kano’s modelBarutçu, Süleyman ; Akgün, Ali Alper ; Dinçer Aydın, Hicran Utkun 
2021Audio Aesthetic Elements Used In Television AdvertisementsAkgün, Ali Alper ; Papatya, Nurhan
2015Drivers of customer satisfaction from the mobile commerce and mobile marketing: the case of mobile shopping applicationsBarutçu, Süleyman ; Akgün, Ali Alper ; Dincer Aydın, Hicran Utkun 
2018Gıda Ambalajlarında Kullanılan Dokunsal İletişim Öğeleri ve Oluşturdukları AlgılarAkgün, Ali Alper ; Akgün, Hasan Alptuğ
2018Marka Estetiği: Kuramsal Bir ÇerçeveAkgün, Ali Alper 
2019Marka Göstergelerinin Marka Estetiği Bağlamında Yeniden İncelenmesiAkgün, Ali Alper 
2023Marka Güven Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıAkgün, Ali Alper ; Sarıtas, Emel 
2019A New Brand Manifestations Inventory For Applications Of Brand AestheticsAkgün, Ali Alper 
2018Televizyon reklam mesajlarında kullanılan görsel estetik unsurlar: Televizyonda yayınlanan otomobil reklamları üzerine bir uygulamaAkgün, Ali Alper ; Papatya, Nurhan
2021Tutundurma Dışındaki Pazarlama Karması Unsurları Bağlamında Pazarlama İletişimi ve ManipülasyonAkgün, Ali Alper 
2021Use of Audio Aesthetic Elements In Television Advertisements: An Empirical Study On Automobile AdvertisementsAkgün, Ali Alper ; Papatya, Nurhan