05.02. Public Relations and Promotion

Organization name
05.02. Public Relations and Promotion
Director
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 21-40 of 87 (Search time: 0.01 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
211-Jul-2018Endüstri 4.0 ve girişimcilikte yeni yaklaşımlarSoylu, Ali 
222019Entertainment 4.0: New formats of narrative advertising in advertising managementBozkurt, Yasemin 
232024Erken dönem şemaların iletişim becerilerinin gelişimindeki rolü: üniversite öğrencilerine yönelik bir araştırmaÖzmelek Taş, Neslihan ; Eginli, Ayşen Temel
242020Ethos yönelimli siyasi retorik: siyasal ittifaklar ve liderlerin sosyal medyadaki seçim söylemleri üzerine bir analizÇalışkan, Osman 
252021EVENT MOTIVES AND DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS: CASE OF 14TH TURKEY KOC SPORTS FEST UNIVERSITY GAMESOzdipciner, Nuray Selma ; Aktas, Eylin ; Ceylan, Seher 
262008Experiential Marketing To Create Customer Value. First International Conference on Management and Economicsişler, Didar B.; Keklik, Belma; Kortunay, Nevin 
272016Finansal Okuryazarlık ve Para Yönetimi: “Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir AraştırmaSarı Özgün, Hilal ; Sarıtas, Emel 
282015Girişimcilik Eğitimlerinin Öğrencilerin Girişimcilik Eğilimlerine Olan Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma: Pamukkale Üniversitesi Honaz Meslek Yüksekokulu ÖrneğiSoylu, Ali ; Şenel, Dilek ; Kalfa, Veli Rıza ; Kocaalan, M. Levent 
292018Gıda Ambalajlarında Kullanılan Dokunsal İletişim Öğeleri ve Oluşturdukları AlgılarAkgün, Ali Alper ; Akgün, Hasan Alptuğ 
302021Hristiyan Batı’yı ikna etmek: Uygur meselesinde Çin yönetimi argümanlarının analiziÇalışkan, Osman 
312015Hızlı tüketim malları perakendeciliğinin tüketici refahına kayıtlı ekonomi ve kayıtlı istihdama olan etkileriKortunay, Nevin ; Kabakçı Karadeniz, Hülya ; Karadeniz, Oğuz 
322020Impact of Destination Brand Image on Satisfaction, Recommendation and RevisitSoylu, Ali ; Özdipçiner, Nuray Selma 
332021Influencers: A Comprehensive View of the Digital Advertising World, From its New Opinion Leadership to its TypesBozkurt, Yasemin 
3422-Jul-2019Instagramdan hikaye reklamlar: Tüketici tutum ve davranış eğilimleri üzerine bir araştırmaBozkurt, Yasemin 
352016İhracat pazarlama faaliyetlerinde pazarlama karması adaptasyonu ve Denizli tekstil sektöründe bir araştırmaKoçoğlu, Duygu ; Sarıtas, Emel 
362016İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONU VE DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMAKoçoğlu, Duygu ; Sarıtas, Emel 
3730-Aug-2018İletişim eğitimi alan ön lisans ve lisans öğrencilerinin reklamcılık mesleğine yönelik algı karşılaştırması: Pamukkale üniversitesi örneğiBozkurt, Yasemin ; Soylu, Ali 
382016İLKOKULLARDA YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERLE KARŞILAŞILAN SORUNLARSaritaş, Emel ; Şahin, Ümran ; Çatalbaş, Gülsüm 
392020İrrasyonel ikna ve sosyal medya: eleştirel düşünme bağlamında bir değerlendirmeÇalışkan, Osman 
402002İşbirlikli ve Geleneksel Sınıflardaki Başarılı ve Başarısız Öğrencilerin Problem Çözmeye Yönelik TutumlarıSaritaş, Emel