05.02. Public Relations and Promotion

Organization name
05.02. Public Relations and Promotion
Director
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 41-60 of 80 (Search time: 0.043 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
412020Kitle İletişim Araçlarının Hedonizm Ekseninde Günlük Yaşam İçerisindeki Kullanım AlanlarıFiliz, Hacer 
422017KUŞAKLAR VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: KUŞAKLARIN DİJİTAL PAZARLAMA UNSURLARINA YÖNELİK TUTUMU*Sarıtas, Emel ; Barutçu, Süleyman 
432021Manipülasyonun mantık boyutu: Aklı çelmekÇalışkan, Osman 
442021Manipülatif iletişimi dengeleyen bir faktör olarak yeni̇ retorik yaklaşımıÇalışkan, Osman 
452018Marka Estetiği: Kuramsal Bir ÇerçeveAkgün, Ali Alper 
462019Marka Göstergelerinin Marka Estetiği Bağlamında Yeniden İncelenmesiAkgün, Ali Alper 
472023Marka Güven Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıAkgün, Ali Alper ; Sarıtas, Emel 
482016Marketing and competition law in the perspective of Turkish competition authority cases.Kortunay, Nevin 
492016Measuring Internet Service Quality of E Commerce Web Sites by Using E S Qual in TurkeyNevin Kortunay 
502021Medya manipülasyonuna karşı eleştirel düşünmeÇalışkan, Osman 
512020Negatif kampanyalarda “kötü” ve “yanlış”ın retoriksel iknadaki rolüÇalışkan, Osman 
522019A New Brand Manifestations Inventory For Applications Of Brand AestheticsAkgün, Ali Alper 
532008A New Market For Global Retailers Transition Economies in EuropeÖzdemir, Şefika; Kortunay, Nevin 
542010Pazarlamada Uygulanan Rekabet Stratejilerinin Rekabet Hukuku Açısından DeğerlendirilmesiKortunay, Nevin 
552019Politik Argümantasyonun Temellendirilmesinde Ortak Kanaatlere Başvurma: Cumhur İttifakı Argümanlarına Yönelik Bir İncelemÇalışkan, Osman 
562024Redesigning a fair using the six thinking hats methodAktaş, E. 
57Jun-2019Reklamlara karşı reklam engelleme programları: Tüketici tepkilerine yönelik bir araştırmaBozkurt, Yasemin 
582023A Research on CEO BrandingGürel, Emet; Nazlı, Azra K.; Çetin, Büşra; Özmelek Taş, Neslihan 
592005Satınalma Davranışında Görülen Risklerin Özel Markalı Ürünler İçin Farklı Ürün Kategorilerinde İncelenmesiBardakcı, Ahmet ; Kortunay, Nevin 
60Dec-2018Seçmen tercihlerinin yönlendirilmesinde değer odaklı argümantasyon kullanımıÇalışkan, Osman ; Emel, Poyraz