Skip navigation
GCRIS
  • Home
  • Collections
  • Research Outputs
  • Researchers
  • Organizations
  • Projects
  • Reports
  • Awards
  • Equipments
  • Explore by
    • Collections
    • Research Outputs
    • Researchers
    • Organizations
    • Projects
  • Sign on to:
    • My GCRIS Repository
    • Receive email
      updates
    • Edit Account details
Network Lab Bibliometrics Email Alert

  • Profile
  • Indicators
  • Other

Profile

Picture
F99DF8ADDBAFE1DCACA4759AD7C3B7.jpg picture
Full Name
Yurdakal, Ibrahim Halil
Variants
Yurdakal, İ. H.
Yurdakal, İbrahim Halil
Yurdakal, İ H
Yurdakal İ.H.
 
Main Affiliation
09.03. Basic Education
 
Personal Site
https://www.researchgate.net/profile/Ibrahim-Yurdakal
 
Email
iyurdakal@pau.edu.tr
 
Link to YOK Profile
YOK Profile
ORCID
0000-0002-6333-5911
Link to Google Profile
https://scholar.google.com/citations?user=MjOCG4MAAAAJ&hl=tr&oi=ao
Scopus Author ID
57103721500
Source ID
182380
Starting Date
17-09-2012
 
Interests
İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi, Hayat Bilgisi Eğitimi
 
Country
Turkey
Status
Current staff
Loading... 5 0 20 0 false
Loading... 6 0 20 0 false

Publications
  • Articles
  • Books & Book Chapters
  • Others

Author

  • 1 Soyuçok, Mehmet
  • 1 Tekin Karagöz, Ceren
  • 1 Ucak, Esra.
  • 1 Yolcu, Serpil
  • 1 Yurdakal İ.H.
  • 1 Yurdakal, Ayşe
  • 1 Yurdakal, Halil İbrahim
  • 1 Yurdakal, I.H.
  • 1 Yurdakal, Ibrahim Halil
  • . < previous

Subject

  • 3 qualitative research
  • 2 curriculum
  • 2 nitel araştırma
  • 2 okuma
  • 2 reading
  • 1 1.Sınıf
  • 1 Acil Uzaktan Eğitim
  • 1 Art education
  • 1 Artırılmış gerçeklik
  • 1 asylum-seeking
  • . next >

Date issued

  • 18 2020 - 2025
  • 24 2010 - 2019

Type

  • 42 Article

Fulltext

  • 36 With Fulltext
  • 6 No Fulltext


Results 21-40 of 42 (Search time: 0.004 seconds).

  • 1
  • 2
  • 3
Issue DateTitleAuthor(s)
212020Ortaokul öğrencilerinin teneffüs sürelerine ilişkin görüşleriYurdakal, İbrahim Halil 
222021Öğretmen Adayları İçin Dijital Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (DOTÖ): Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıYurdakal, İbrahim Halil ; Kırmızı, Fatma Susar 
232018Öğretmen adaylarının etkili iletişim dersine ilişkin bakış açılarıYurdakal, İbrahim Halil 
242023Öğretmen adaylarının ilk okuma ve yazma öğretimi dersine ilişkin beklentileri ve beklentilerin karşılanma durumuYurdakal, İbrahim Halil 
252020Öğretmen adaylarının kpss, mülakat ve atanma sürecine ilişkin algılarının belirlenmesiYurdakal, İbrahim Halil 
262019Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğini seçmelerinde rol alan etmenlerYurdakal, İbrahim Halil 
272021Öğretmen görüşlerine göre Covid- 19 salgınının Türkçe eğitiminde temel dil becerilerini edinim sürecine etkisiSusar Kırmızı, Fatma ; Yurdakal, İbrahim Halil 
82024Öğretmenlerin Mesleki Tatmin Düzeylerini Belirleme Ölçeği (ÖMTÖ) geliştirme çalışmasıYurdakal, İbrahim Halil ; Aktaş, Mehmet Emin
92018Öğretmenlerin teneffüs süresinin artırılmasına ilişkin görüşleriYurdakal, İbrahim Halil 
102016Peer feedback through SNSs (Social Networking Sites): Pre-service teachers’ views about using Facebook for peer feedback on microteachingsOkumuş, K.; Yurdakal, İbrahim Halil 
112022Pre-service teachers' opinions on the problems of refugee-asylum-seeking childrenYurdakal, İbrahim Halil 
122019Reading attitude scale: Validity and reliability studyYurdakal, İbrahim Halil ; Kırmızı, Fatma Susar 
132018Schools and teachers from teacher candidates’ view pointYurdakal, İbrahim Halil 
142016SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE 4+4+4 EĞİTİM MODELİNİN 1. SINIF ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİYurdakal, İbrahim Halil ; Kırmızı, Fatma Susar 
152016Sınıf öğretmeni adaylarının şiddet gören öğrencilere yönelik alınacak önlemlere ve eğitim uygulamalarına ilişkin görüş ve düşünceleriYurdakal, İbrahim Halil ; Soyuçok, Mehmet
162019Sınıf öğretmenlerinin 2018 Türkçe dersi öğretim programı’na i?lişkin görüşleriSusar Kırmızı, Fatma ; Yurdakal, İbrahim Halil 
172016Sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre 4 4 4 eğitim modelinin 1 sınıf öğrencileri üzerindeki etkileriSusar Kırmızı, Fatma ; Yurdakal, İbrahim Halil 
182019Teacher’s Views on Instructional Practices Used for Diminished Reading Difficulty at Primary SchoolsYurdakal, İbrahim Halil ; Susar Kırmızı, Fatma 
192017YARATICI OKUMAYA YÖNELİK ALGI ÖLÇEĞİ: GÜVENİRLİK VE GEÇERLİK ÇALIŞMASIYurdakal, İbrahim Halil ; Kırmızı, Fatma Susar 
202020Yaratıcı okuma çalışmalarının ilkokul 4. sınıflarda okuma tutumuna ve okuma başarısına etkisiYurdakal, İbrahim Halil ; Susar Kırmızı, Fatma 
  • 1
  • 2
  • 3

 

Claim Researcher Page

Check the encrypted string of this email, put the correct string in the box below and click "Go" to validate the email and claim this profile.

Emails: i y u r * * * * * @ * * * * * * u . t r

Go


Login via ORCID to claim this profile:


Contact via feedback form

If you want contact administrator site clicking the follow button 

Explore by

  • Collections
  • Publications
  • Researchers
  • Patents
  • Organizations
  • Projects
  • Journals


  • Events
  • Equipments
  • Awards
  • Reports
  • Language
  • Rights
  • Category

About

  • Contact
  • GCRIS
  • Research Ecosystems
  • Feedback
Feedback
Powered by Research Ecosystems
Login to GCRIS Dashboard