05.02. Public Relations and Promotion

Organization name
05.02. Public Relations and Promotion
Director
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 1-20 of 84 (Search time: 0.03 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
120201, 2, 3 Şimdi Uyuyorsun!: Freud Dizisi Üzerinden Reklam veHalkla İlişkilere Yönelik Eleştirel Bir OkumaÇalışkan, Osman 
22017Analysing the difference of perceived destination image according to local people: Pamukkale case.Özdipçiner, Nuray Selma ; Kortunay, Nevin ; Bozkurt, Yasemin 
32015An Analysis of M-Customer Satisfaction Drivers with Kano s ModelAkgün, Ali Alper ; Barutçu, Süleyman ; Dincer Aydın, Hicran Utkun 
42011An Application Regarding the Perceptions and Attitudes on the Occupation and Education of Marketing Including the Students of Business Enterprise in TurkeySoylu, A ; Gol, MO
52015An assessment of m-customer satisfaction drivers and levels from m-shopping applications with kano’s modelBarutçu, Süleyman ; Akgün, Ali Alper ; Dinçer Aydın, Hicran Utkun 
62016Attitudes towards the foreign products from animosity, boycott and ethnocentrism perspectives: The case of Turkish studentsBarutçu, Süleyman ; Sarıtaş, Emel ; Ünal Adıgüzel, Deniz 
72021Audio Aesthetic Elements Used In Television AdvertisementsAkgün, Ali Alper ; Papatya, Nurhan
82016Bilgi edinme çerçevesinde meslek yüksekokulu öğrencilerinin sosyal medya tutumlarının analizineyönelik nitel bir araştırmaSarı Özgün, Hilal ; Sarıtas, Emel 
92017Bireysel sorumluluk ve sosyal sorumluluk : öğrencilerin bireysel sorumluluk algılarının sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik tutumlarına etkisiAdıgüzel, Deniz Ünal ; Sarıtaş, Emel ; Barutçu, Süleyman 
102021"Bizimlesin ya da hainlerle": siyasi söylemin ikna aracı olarak "Ak ya da Kara" safsatasıÇalışkan, Osman 
112017Communication Skills of Hotel Workers: Case of PamukkaleCeylan, Seher ; Bozkurt, Yasemin ; Kortunay, Nevin 
122016Competition law applications and encountered problems in Turkey in the perspective of business concerns and personal consumersKortunay, Ayhan ; Kortunay, Nevin 
132020A comprehensive review of the development of event tourism impact studies over the yearsÖzdipçiner, Nuray Selma ; Aktaş, Eylin ; Ceylan, Seher 
142017Concept of Consumer Confusion: The Sample of Turkish Mobile Phone SectorKortunay, Nevin 
152019Destinasyon tanıtım filmleri ne anlatır?Dilek, S. Emre; Dilek, Nur Kulakoğlu; Aktaş, Eylin Babacan 
162022Dijital ortamda siyasal grupların kolektif benlik inşası: “öncü gençlik” üzerine betimsel bir analizÇalışkan, Osman ; Sepetci, Nihal Erdoğan
172021Dini bir değer olarak kanaatkarlığın kadın tüketicilerin satın alma davranışındaki rolüÇalışkan, Osman ; Ülker, Yelda
182015Drivers of customer satisfaction from the mobile commerce and mobile marketing: the case of mobile shopping applicationsBarutçu, Süleyman ; Akgün, Ali Alper ; Dincer Aydın, Hicran Utkun 
192023Emotions on Social Media: A Sentiment Analysis Approach Based on Twitter (X) Data on the Russian-Ukraine WarTemel Eginli, Ayşen; Taş, Neslihan Özmelek 
201-Jul-2018Endüstri 4.0 ve girişimcilikte yeni yaklaşımlarSoylu, Ali