Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/2036
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGökoğlan, Avni-
dc.contributor.editorZeynep Meral Tanrıöğen-
dc.date2017-07-12en_US
dc.date.accessioned2017-09-26T12:30:57Z
dc.date.available2017-09-26T12:30:57Z
dc.date.issued2017-02-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/2036-
dc.description.abstractBu çalışmada öğretmenlerin etkili okulun fiziksel özelliklerine ilişkin görüşleri araştırılmıştır.Bu amaçla,2016-2017 eğitim-öğretim yılında Denizli ilinde,on dört öğretmenle etkili okulun fiziksel özelliklerine ilişkin görüşmeler yapılmıştır.Nitel araştırma yöntemlerinden yarı yapılandırılmış görüşme tekniği yoluyla veriler toplanmıştır.Araştırmacı tarafından öğretmenlerin görüşleri alınmak üzere görüşme formu hazırlanarak,açık uçlu sorularla elde edilen veriler betimsel analiz tekniği ile incelenmiştir. Araştırma sonuçlarına göre öğretmenlerin tamamına yakını diğer özelliklerden ziyade özellikle okullarda sosyal tesislerin varlığının önemine dikkat çekmiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğretmenen_US
dc.subjectEtkili Okulun Fiziksel Özelliklerien_US
dc.titleÖğretmenlerin etkili okulun fiziksel özelliklerine ilişkin görüşlerien_US
dc.typeReporten_US
dc.authorid47488-
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.ownerPamukkale University-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeReport-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avni Gökoğlan.docx54.94 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Avni Gökoğlan onay.PDF429.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

72
checked on Jan 21, 2025

Download(s)

128
checked on Jan 21, 2025

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.