Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/2112
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bayğu, Sultan | - |
dc.contributor.editor | Zeynep Meral Tanrıöğen | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-12T07:21:38Z | |
dc.date.available | 2017-10-12T07:21:38Z | |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/2112 | - |
dc.description.abstract | Küreselleşmeyle birlikte ülkeler arası sınırların kalması, teknolojik gelişmeler, ülkeler arası turizm, kültürel ve beşeri ilişkiler ve yabancı dil bilgisiyle donanımlı insan gücü ihtiyacının artmasıyla birlikte dünyada ve ülkemizde yabancı dil öğrenimine yönelik ihtiyaç artmıştır. Öğrencilerin yabancı dil eğitimine karşı algıları içsel motivasyonu sağlaması açısından önemli olup bir çok faktör öğrencilerin yabancı dil eğitimine karşı olan ilgi ve güdülenmelerini etkilemektedir. Yabancı dil öğreniminin ülkemizde istenilen seviyede edinildiğini söylemek mümkün değildir. Buna sebep olan birçok faktör bulunmaktadır. Gerekli dil donanımı ve yeterlilikte olmayan öğretici dezavantajları, dil öğretiminde kullanılan yöntem ve tekniklerde görülen eksiklikler, kalabalık sınıflar, öğrencilerin yabancı dil öğrenimine karşı geliştirdikleri olumsuz tutum ve algılar, öğrenilen dilin kullanımı için oluşturulamayan dışsal çevre ve ailelerin bu konudaki olumsuz tutum ve algıları olarak özetlenebilir. İlköğretim okulları yabancı dil programı 2. Sınıflardan itibaren başlamakta olup 2. 3. ve 4. sınıflarda haftada 2’şer ders saati, 5. ve 6. Sınıflarda 3, 7 ve 8. Sınıflarda 4’er saat zorunlu olarak öğretilmektedir.İlköğretim okullarında öğrencilerin yabancı dil eğitimine ilişkin algılarını inceleyen bu çalışmanın amacı, 5. 6. 7. ve 8. sınıflarda öğrenim gören öğrencilerin yabancı dile karşı olan algılarını çesiyli açılardan inceleyerek öneriler sunmaktır. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Yabancı Dil Eğitimi | en_US |
dc.title | Öğrencilerin yabancı dil eğitimine ilişkin algıları | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.authorid | 47488 | - |
dc.relation.publicationcategory | Diğer | en_US |
dc.owner | Pamukkale University | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.openairetype | Report | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.grantfulltext | open | - |
Appears in Collections: | Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sultan Bayğu kapak.docx | 19.2 kB | Microsoft Word XML | View/Open | |
Sultan Bayğu onay.pdf | 219.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Sultan Bayğu tez.docx | 96.35 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
54
checked on Jan 21, 2025
Download(s)
212
checked on Jan 21, 2025
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.