Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/2120
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOrhan, Nurten-
dc.contributor.editorSemih Coşkun-
dc.date2017-10-17en_US
dc.date.accessioned2017-10-23T12:49:17Z
dc.date.available2017-10-23T12:49:17Z
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/2120-
dc.description.abstractTeknolojinin ve bilginin hızlı geliştiği ve değiştiği günümüz koşullarında, işletmelerin rekabetçi ortamlarda mücadele etmesi ve ayakta kalabilmesi gittikçe zorlaşmaktadır. Müşterilerin beklentilerine ancak en doğru şekilde cevap verebilen işletmeler, gelecekte varlıklarını sürdürebileceklerdir. Bu nedenle işletmeler, en düşük maliyetle, en iyi kalitede ve müşterinin istekleri doğrusunda süreçlerini daha fazla nasıl iyileştirebileceklerini araştırmakta ve bunun için çeşitli yöntemler uygulamaktadırlar. Bu çalışmada, süreç yönetimi ve analizinin önemi üzerinde durulmuş, uygulamadaki gereklilikler ortaya konularak süreçlerin iyileştirilmesi için hedeflenen çalışmalar anlatılmıştır. Ayrıca otomotiv yan sanayinde faaliyet gösteren bir A firmasında yapılmış olan örnek uygulama incelenmiştir. Yalın altı sigma teknikleri ve sürekli süreç iyileştirme anlayışıyla, şirket karlılığı ve müşteri beklentileri doğrultusunda; verimlilik, ıskarta ve rötuş oranları üzerinde önemli iyileştirmeler kaydedildiği, israfların azaltıldığı ve süreçlerin daha hızlı çalışır hale getirildiği görülmüştür.en_US
dc.description.abstractIn today's rapidly changing and developing world of technology and information, it becomes increasingly difficult for enterprises to compete and survive in competitive environments. Companies that can only respond to customers' expectations in the most accurate way will be able to sustain their assets in the future. For this reason, companies are investigating how to better improve their processes at the lowest cost, the best quality and the customer's willingness, and apply various methods to this. In this study, the importance of process management and analysis is emphasized, the requirements for implementation are put forward and the studies aimed at improving processes are explained. In addition, a sample application made in a company operating in the automotive subsidiary industry has been examined. The techniques of The Lean Six Sigma with its continuous improvement process understanding, business profit, customer expectations has recorded important improvements on the ratio of waste and refined products. Wastage has been reduced and the process has accelerated.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİş Sürecien_US
dc.subjectSüreç Yaklaşımıen_US
dc.subjectSüreç Analizien_US
dc.subjectSüreç İyileştirmeen_US
dc.subjectBusiness Processen_US
dc.subjectProcess Approachen_US
dc.subjectProcess Analysisen_US
dc.subjectProcess Improvemenen_US
dc.titleİş süreçlerinin analizi ve iyileştirilmesien_US
dc.title.alternativeAnalysis and improvement of business processesen_US
dc.typeReporten_US
dc.authorid21280-
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.ownerPamukkale University-
item.openairetypeReport-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nurten Orhan.pdf3.13 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

100
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

530
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.