Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/2128
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorÖzlem Akın Şişman-
dc.contributor.authorAkbulut, Can-
dc.date.accessioned2017-10-24T13:59:12Z
dc.date.available2017-10-24T13:59:12Z
dc.date.issued2014-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/2128-
dc.description.abstractBu çalışma, Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalları programlarında yer alan “bireysel çalgı flüt” eğitiminde temel tekniklerin kazandırılmasında kullanılan etütlerde karşılaşılan problemlere ilişkin öğrenci görüşlerinin alınması amacıyla yapılmıştır. Araştırmada kaynak tarama ve betimsel yöntem kullanılmıştır. Kaynak tarama kısmında, problemin çözümüne yönelik gerekli bilgilerin elde edilebilmesi amacıyla belgesel tarama yapılmış, betimsel kısmında ise araştırmanın evrenini oluşturan üniversitelerde ve örneklemde belirtilen öğrencilerle uygulama kısmı yapılmıştır. Bu araştırma kapsamında, örneklemi oluşturan öğrencilerin etütlerde karşılaştıkları teknik problemler anket yöntemi kullanılarak tespit edilmeye çalışılmış, veriler yüzde, frekans, aritmetik ortalama ve standart sapma kullanılarak tablolaştırılmıştır. Araştırma sonucunda, müzik öğretmeni yetiştiren kurumlarda verilen bireysel çalgı flüt dersinde sıkça kullanılan etütlerde karşılaşılan teknik problemler incelenmiş, öğrencilerin görüşleri alınmış, elde edilen bulgular yorumlanarak belirli sonuçlara ulaşılmıştır. Sonuçlara dayalı olarak öneriler sunulmuştur.en_US
dc.description.abstractThis study, Faculty of Education Fine Arts Department of Music Education Department programs contained in the "individual instrument flute" in the training of basic techniques used to impart during the survey, the problems related to students' opinions to be investigated. The method used in the research literature and descriptive. Literature review section, in order to obtain the necessary information for the solution of the problem has been screening the documentary, the descriptive part of the universities that make up the universe of the study and the students in the sample were part of the application. In the research, a sample of students forming the technical problems encountered in studies using survey methods have been attempted to be determined, the data frequency, percentage, mean and standard deviation were tabulated using. In conclusion, the music teacher training institutions flute lessons given in the individual instruments commonly used in the technical problems encountered in the study examined students' opinions were taken interpreting the findings obtained certain results have been achieved. Based on the results presented recommendations.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMüzik Eğitimien_US
dc.subjectEtüten_US
dc.subjectTekniken_US
dc.subjectFlüten_US
dc.subjectMusic Educationen_US
dc.subjectEtudeen_US
dc.subjectTechniqueen_US
dc.subjectFluteen_US
dc.titleFlüt eğitiminde temel tekniklerin kazandırılmasında kullanılan etütlerde karşılaşılan problemlere ilişkin öğrenci görüşlerien_US
dc.title.alternativeFlute basic training techniques used to give students study on problems in viewsen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.authorid52152-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid357119en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Can AKBULUT YL.pdf974.18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.