Issue Date | Title | Author(s) |
2024 | Birleştirilmiş sınıflarda zekâ oyunları kullanımının öğrencilerin sosyal, zihinsel ve dikkat becerilerine etkisi: Bir karma yöntem çalışması | Kaçak, Mesut |
2024 | Öğretmen adaylarının öğretim teknolojileri dersine yönelik yaratıcı kişilik özellikleri ile akademik motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi | Çeti̇n, Ni̇hal |
2024 | Öğrenme stillerine dayalı bireyselleştirilmiş öğretimin ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlamalarının gelişimine etkisi | Akşi̇t, Seher |
2024 | Kariyer uyumunu yordamada kariyer kaygısı ve kariyer yapılandırmanın rolü: 11. sınıf ve 12. sınıf örneği | Karakuzu, Üzeyi̇r |
2023 | Üniversite öğrencilerinde psikolojik yardım alma nedeniyle kendini damgalamada sosyal damgalanma, psikolojik farkındalık ve öz-duyarlık: aracı, düzenleyici ve durumsal aracı roller | Bural, Nurdan |
2023 | Riskli oyunun Türkiye ve Almanya'daki doğa temelli anaokullarında karşılaştırmalı olarak incelenmesi | Deni̇z, Umay Hazar |
2024 | Öğretmen adaylarının öğretim teknolojileri dersine yönelik yaratıcı kişilik özellikleri ile akademik motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi | Çetin, Nihal |
2023 | Okul öncesi öğretmenlerinin sürdürülebilir gelişime yönelik tutumları ile sorun çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | Gümüşay, Betül |
2023 | Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin Türkiye yeterlilikler çerçevesi yetkinliklerini geliştirmeye etkisi (Sosyal yetkinlikler, inisiyatif alma ve girişimcilik yetkinliği) | Hasanca Saraç, Fatma |
2023 | Oyun dans müzik uygulamalarının 60-72 aylık çocukların öz düzenleme becerilerine etkisi | Deveci̇, Di̇lan Li̇a |
2023 | İlk okuma yazma öğretiminde karşılaşılan sorunların değerlendirilmesi | Özen, Hati̇ce |
2023 | Sosyal bilgiler öğretmenlerinin toplumsal cinsiyet eşitliğini kavrayışı ve öğretim faaliyetlerine yansıtması | Öztürk Kökpınar, Melek |
2023 | Annelerde erken dönem uyumsuz şemalar ile 5-6 yaş çocuklarında öz disiplin ve yaşam doyumu ilişkisi | Kiraç, Mehmet Hayretti̇n |