Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/2520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKeçelioğlu, Mehmet Ali Serdar-
dc.contributor.editorMeral Uras Başer-
dc.date2018-02-08en_US
dc.date.accessioned2018-03-05T11:44:54Z
dc.date.available2018-03-05T11:44:54Z
dc.date.issued2018-01-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/2520-
dc.description.abstractBu projede ilkokul öğretmenlerinin hizmet içi eğitim etkinliklerine ilişkin görüşleri araştırılmıştır. Araştırmada araştırmacının geliştirdiği anket kullanılmıştır. Bilim adamları eğitimi, genel olarak davranışta meydana gelen köklü değişikliklerle açıklamaktadırlar. Eğer eğitim davranışlarda köklü değişiklikler meydana getirmekse, ülke genelinde Milli Eğitim Bakanlığına bağlı hizmet içi eğitimlerin öğretmenler üzerinde köklü değişiklik meydana getirip getirmediği, getiriyorsa ne gibi ve ne derecede köklü değişiklikler meydana getirdiği merak konusudur. Milli Eğitim Bakanlığı, bünyesindeki öğretmen ihtiyacını gidermek için Eğitim Fakültesi mezunu öğretmen adaylarını birçok sınav ve mülakatlardan geçirip o şekilde göreve başlatmaktadır. Çağın şartlarına adapte olmak veya öğretmenlerin ihtiyaç duydukları eğitime cevap verebilmek için Bakanlık bünyesinde birtakım eğitim hizmetleri verilmektedir. Bazen bu eğitimi Bakanlık, Bakanlığın dışından temin etmektedir. Bu projede Bakanlığın, kendi bünyesinde, öğretmenlerin gelişimi için açmış bulunduğu hizmet içi eğitim kurslarının, öğretmenler üzerindeki etkileri, etkililiği veya etkisizliği araştırılmıştır. Bu araştırmada şöyle bir sonuca ulaşılmıştır: Araştırmaya katılan sınıf öğretmenlerinin demografik özellikleri neticeyi etkilememiş olup, öğretmenler hizmet içi eğitim etkinlikleri hakkında olumsuz kanı geliştirmişlerdir. Sonuç olarak sınıf öğretmenlerinin büyük bir çoğunluğu hizmet içi eğitim etkinliklerinin yetersiz olduğu kanısındadır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİlkokul Öğretmenlerien_US
dc.subjectHizmetiçi Eğitimen_US
dc.titleMilli Eğitim Bakanlığı bünyesindeki hizmetiçi eğitim etkinliklerine ilişkin ilkokul öğretmenlerinin algılarıen_US
dc.typeReporten_US
dc.authorid51052-
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.ownerPamukkale University-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeReport-
item.languageiso639-1tr-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mehmet Ali Serdar Keçelioğlu.docx85.59 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Mehmet Ali Serdar Keçelioğlu onay.pdf337.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

38
checked on May 27, 2024

Download(s)

56
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.