Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/25775
Title: Kırgızistan çevrimiçi destinasyon imajının değerlendirilmesi
Other Titles: Evaluation of the Kyrgyzstan online destination image
Authors: Bayram, Murat
Bayram, Ümmühan
Kara, Mikail
Keywords: Destinayon İmajı
Çevrimiçi Destinasyon İmajı
Çevrimiçi Tüketici Değerlendirmeleri
İçerik Analizi
Source: Bayram, M., Bayram, Ü., & Kara, M. (2017). Kırgızistan Çevrimiçi Destinasyon İmajının Değerlendirilmesi. 3. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, 20-22 Nisan, Bişkek, Kırgızistan
Abstract: Destinasyon imajı, turistlerin destinasyon seçimini etkileyen en önemli unsurlardan bir tanesidir. Bu çalışma Kırgızistan‘ın çevrimiçi destinasyon imajını seyahat edenlerce oluşturulan çevrimiçi yorumlar vasıtasıyla incelemektedir. Seyahat edenlerin seyahatlerine ilişkin görüş ve deneyimlerini paylaştıkları seyahat yorum sitelerindeki metinler içerik analiz yöntemiyle araştırmaktadır. Yorumlarda kullanılan kelimeler kullanım sıklıklarına göre sıralanmış ve ilişkilerine göre bilişsel ve duygusal destinasyon imaj boyutları altında toplanmıştır. Araştırma sonuçlarına göre bilişsel boyutta on tema duygusal boyutta da dört temanın ortaya çıktığı görülmektedir. Bu araştırmanın sonuçları turistlerin Kırgızistan‘ı turistik çekicilikleri, doğal çevresi ve yerel halkına ilişkin özellikler ile algıladığını göstermektedir. Ayrıca araştırmanın sonunda destinasyon imajının yönetilmesine yönelik olarak uygulamacılara ve gelecekteki araştırmalara öneriler de sunulmaktadır.
URI: https://hdl.handle.net/11499/25775
ISBN: 978-9967-9038-5-2
Appears in Collections:Turizm Fakültesi Koleksiyonu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
B2.pdf847.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

64
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

106
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.