Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/26586
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÜnal, Nezla-
dc.date.accessioned2019-10-03T16:27:39Z-
dc.date.available2019-10-03T16:27:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn978-605-68886-1-8-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/26586-
dc.description.abstractMeslek yüksekokullarında Tekstil, Giyim Üretim Teknolojisi, Moda Tasarımı, Tekstil ve Moda Tasarım, Animasyon, Grafik, Endüstriyel Tasarım, Seramik, Baskı Sanatları gibi çeşitli alanlarda eğitim öğrenim veren bölümlerde temel sanat eğitimi dersi verilmektedir. Temel sanat eğitimi dersinin genel amacı, kişinin görsel algısını geliştirmek, nesne ile içinde bulunduğu çevre arasında estetik bir ilişki kurmak ve sanatın temel elemanlarını tanımaktır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartof1.ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMUen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTemelsanateğitimi, modatasarımı, Buldan.en_US
dc.titleMeslek yüksekokullarında temel sanat eğitimi dersinin değerlendirilmesi ve öneriler ( moda tasarım programı )en_US
dc.typeConference Objecten_US
dc.identifier.startpage618en_US
dc.identifier.endpage623en_US
dc.authorid0000000226893666-
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeConference Object-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
crisitem.author.dept31.05. Design-
Appears in Collections:Buldan Meslek Yüksekokulu Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ünal_Nezla_temel sanat eğitimi.docx51.82 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

52
checked on May 27, 2024

Download(s)

12
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.