Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/26799
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Göz, Kemal | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-11T11:13:00Z | - |
dc.date.available | 2019-10-11T11:13:00Z | - |
dc.date.issued | 2017-11 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/26799 | - |
dc.description.abstract | Yirmi birinci yüzyılın ilk çeyreğini yaşamakta olduğumuz zaman dilimi insanlık tarihi içerisinde önemli imkânların yanında birçok problemleri de beraberinde getirmektedir. İnsanlık ailesinin son zamanlarda yaşadığı ve şahit olduğu olumsuz örnekler insanlık değerlerinin tekrar sorgulanmasını gündeme getirmiştir. Birlikte yaşama kültürü bağlamında yaşanan birçok problem temel insani ve ahlaki değerlerin toplumların hayatındaki yerinin önemini daha etkili bir şekilde gündeme taşımıştır. Sevgi, saygı, hoşgörü, kardeşlik, yardımlaşma, dayanışma, eşitlik, doğruluk, hürriyet ve adalet gibi temel insani değerler bir arada yaşamak durumunda olan bireylerin elde ederek uygulamak durumunda oldukları önemli özelliklerdir. Bu özellikler günümüz milletler toplumunun üyeleri için de önemini hissettirmektedir. Yeni nesilleri yetiştirirken değerlerin içselleştirilmesini sağlamak görevini de yüklenmiş olan öğretmenlerimize büyük sorumluluklar düştüğü de açıktır. Eğitim görevini mükemmel bir şekilde yerine getirebilmek için uygulanmakta olan metot ve yöntemler de çok önemlidir. Orta öğretim son sınıflarında ders okutan öğretmenlerimizin değerleri yeni nesillere iletirken takip etmekte oldukları metot ve uygulama yöntemlerini bizzat öğretmenlerimizle bire bir görüşmelerle tespit ederek uygulama birliğini sağlayabilmek ve daha verimli olabilmek için bu projemizi gerçekleştirmeye karar verdik. Bu amaçla Denizli ilimiz merkez ve ilçelerindeki ortaöğretim kurumlarının son sınıflarında görev yapan öğretmenlerimizle görüşerek projemizi gerçekleştirdik. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.relation.ispartof | Bilimsel Araştırma-Geliştirme Projesi Sonuç Raporu | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.title | Orta öğretim son sınıf öğretmenlerinin değerler eğitimi uygulamaları: Denizli örneği | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.authorid | 0000-0001-7296-4042 | - |
dc.relation.publicationcategory | Diğer | en_US |
dc.owner | Pamukkale University | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairetype | Report | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
crisitem.author.dept | 07.02. Philosophy and Religious Sciences | - |
Appears in Collections: | İlahiyat Fakültesi Koleksiyonu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ortaöğtretim Son Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitimi Uygulamaları.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
30
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
28
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.