Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/26830
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorİçli, Gönül-
dc.date.accessioned2019-10-15T06:03:23Z-
dc.date.available2019-10-15T06:03:23Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.issn1300-1930-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/26830-
dc.description.abstractToplumlar iç ve dış dinamiklerin etkisiyle sürekli bir değişim içerisindedir. Eğitim kurumu da diğer toplumsal kurumlar gibi değişime uyum göstermek zorundadır. Her toplumda farklı toplumsal özelliklere göre farklı biçimlerde değişiklikler gösteren eğitim günümüzde hemen hemen tüm toplumlarda temel tartışma konularından birisidir. Bu alan çalışmasında Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Bölümü dördüncü sınıfta okuyan sınıf öğretmeni adaylarının mesleğe bakışları, mesleğe ilişkin tutum ve davranışları eğitim ve toplum ilişkileri içerisinde ele alınarak incelenmektedir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofCumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal bilimler Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectDenizli, Öğretmenlik mesleği, Öğretmen Adaylarıen_US
dc.titleÖğretmen adaylarına sosyolojik bir yaklaşımen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.issue20-21en_US
dc.identifier.startpage145en_US
dc.identifier.endpage173en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept12.11. Sociology-
Appears in Collections:Fen-Edebiyat Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
özet.docx11.87 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

26
checked on May 27, 2024

Download(s)

4
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.