Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/26830
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | İçli, Gönül | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-15T06:03:23Z | - |
dc.date.available | 2019-10-15T06:03:23Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.issn | 1300-1930 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/26830 | - |
dc.description.abstract | Toplumlar iç ve dış dinamiklerin etkisiyle sürekli bir değişim içerisindedir. Eğitim kurumu da diğer toplumsal kurumlar gibi değişime uyum göstermek zorundadır. Her toplumda farklı toplumsal özelliklere göre farklı biçimlerde değişiklikler gösteren eğitim günümüzde hemen hemen tüm toplumlarda temel tartışma konularından birisidir. Bu alan çalışmasında Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği Bölümü dördüncü sınıfta okuyan sınıf öğretmeni adaylarının mesleğe bakışları, mesleğe ilişkin tutum ve davranışları eğitim ve toplum ilişkileri içerisinde ele alınarak incelenmektedir. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.relation.ispartof | Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal bilimler Dergisi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | en_US |
dc.subject | Denizli, Öğretmenlik mesleği, Öğretmen Adayları | en_US |
dc.title | Öğretmen adaylarına sosyolojik bir yaklaşım | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.issue | 20-21 | en_US |
dc.identifier.startpage | 145 | en_US |
dc.identifier.endpage | 173 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.openairetype | Article | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.grantfulltext | open | - |
crisitem.author.dept | 12.11. Sociology | - |
Appears in Collections: | Fen-Edebiyat Fakültesi Koleksiyonu |
CORE Recommender
Page view(s)
62
checked on Apr 14, 2025
Download(s)
14
checked on Apr 14, 2025
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.