Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/3729
Title: Perakendeci markaların önlenemez yükselişi ve tekstil sektörü için alternatif çıkış önerileri
Authors: Bardakcı, Ahmet
Sarıtaş, Hakan
Aygören, Hakan
Keywords: Rekabet avantajı, Perakendecilik, Türkiye
Publisher: Bilgesel Yayincilik
Abstract: Perakendecilerin yoğunlaşması pazarlık gücünü büyük ölçüde perakendecilerin lehine çevirmiştir. Bu tür bir rekabet ortamında özellikle dış pazarlarda başarılı olmak isteyen firmaların tek başlarına kendi markalarıyla söz konusu pazarlarda başarıyı yakalaması olası gözükmemektedir. Çin tehdidinin de kendisini güçlü bir şekilde hissettirmeye başladığı dünya pazarlarında başarının yolu birlikte hareket edebilme yeteneğine bağlıdır. Bu bağlamda bu çalışma özellikle Türk tekstil ve konfeksiyon sektörü için uluslararası pazarlarda sürdürülebilir bir rekabet gücü kazanmak için ortak marka ve perakendecilik kavramlarını irdelemektedir.
URI: https://hdl.handle.net/11499/3729
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu

Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

44
checked on May 6, 2024

Download(s)

10
checked on May 6, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.