Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/3746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÖzdemir, Ayşe-
dc.date.accessioned2019-07-07T17:39:48Z
dc.date.available2019-07-07T17:39:48Z
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn1301-9694-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/3746-
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı; engeli olan–olmayan bütün çocukların kendi sınırlarını keşfetmesi ve birlikte oynayabilmesi için gerek ulaşılabilirlik–erişilebilirlik gerekse sosyal iletişim kurabilme–sosyalleşme bağlamında çocuk oyun alanlarının mekânsal ve işlevsel kullanım olanaklarının geliştirilmesine katkı sağlayacak tasarım ilkelerinin değerlendirilmesidir. Bu araştırma ile çocuk oyun alanı tasarım ilkelerinin engellilik esas alınarak bütünleştirici ve bariyersiz geliştirilmesi bakımından gerek akademik–bilimsel gerekse tasarım–uygulama çalışmalarına önemli veri sağlayabileceği düşünülmektedir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofEge Mimarlık Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleEngelsiz oyun alanları için kapsayıcı tasarım yaklaşımıen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.issue95en_US
dc.identifier.startpage20en_US
dc.identifier.endpage23en_US
dc.authorid0000-0002-0182-6766-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1tr-
crisitem.author.dept04.01. Landscape Architecture-
Appears in Collections:Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
A 1.pdfana makale1.96 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

324
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

198
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.