Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/3751
Title: Türkiye’de neden yabancı dil (İngilizce) öğretemiyoruz ve neden öğrencilerimiz iletişim kurabilecek düzeyde İngilizce öğrenemiyor?
Other Titles: Why Turkey in Foreign Language (English) Why do not teach English and could not learn in Level Converter Contact our students?
Authors: Paker, Turan
Keywords: Yabancı dil, İngilizce, yabancı dil sorunları, Türkiye
Publisher: Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Source: Paker, T. (2012). Tartışma: Türkiye’de neden yabancı dil (İngilizce) öğretemiyoruz ve neden öğrencilerimiz iletişim kurabilecek düzeyde İngilizce öğrenemiyor? Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 32, 89-94.
Abstract: Bu tartışma konusu zaman zaman birçok ortamda hemen hemen herkesin sorduğu ancak cevabını bir türlü net olarak kimsenin veremediği bir sorundur. Sevgili çocuklarımız ilkokul 4’ten lise sona kadar ve hatta üniversite de bile İngilizce dersi almalarına rağmen başlangıç düzeyinde bile İngilizce iletişim kuramazlar. Bu sonucun sorumlusu olarak kimi sistemi, kimi Milli Eğitim Bakanlığını, kimi öğretmeni, kimi ders kitaplarını suçlar. Bu yazıda ben önce bir durum tespiti yapıp sonra da neler yapılabilir konusunda görüş ve önerilerimi dile getireceğim.
URI: https://hdl.handle.net/11499/3751
https://doi.org/10.9779/PUJE563
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / WoS Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Türkiye’de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz.pdfAna Makale147.29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record



CORE Recommender

WEB OF SCIENCETM
Citations

1
checked on Jun 7, 2024

Page view(s)

172
checked on May 27, 2024

Download(s)

166
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.