Issue Date | Title | Author(s) |
2024 | Okuduğu anlama için tanımlanmış bilişsel düzeyler nelerdir? Geniş ölçekli ölçme uygulamalarının okuduğunu anlama çerçevelerine dayalı bir inceleme | Kula Kartal, Seval |
2024 | Portfolyoya dayalı durum belirlemenin öğrencilerin dinlemeye yönelik üstbilişsel farkındalık, motivasyon ve başarısına etkisi | Aydın, M; Yıldırım, Özen |
2024 | A bibliometric analysis of ten years on positive psychology in foreign/second language education (2012-2022) | Canlı, Naile; Höl, Devrim |
2024 | Bibliometric analysis of covid-19 publications in education between 2020 and 2022 | Erdoğan, Mehmet; Tanrıöğen, Zeynep Meral |
2024 | Risky Play Approaches of Educators in German and Turkish Nature-Based Preschools | Deniz, Umay Hazar; Kalburan, Nilgun Cevher |
2024 | A practical guide to item bank calibration with multiple matrix sampling | Aybek, Eren Can ; Arikan, Serkan; Ertas, Gunes |
2024 | Circumplex Model of Family Dynamics in Turkish Families: a Comparative Typological Perspective | Turkdogan, T. ; Duru, E. ; Balkis, M. |
2024 | Öğretmenlerin Mesleki Tatmin Düzeylerini Belirleme Ölçeği (ÖMTÖ) geliştirme çalışması | Yurdakal, İbrahim Halil ; Aktaş, Mehmet Emin |
2024 | Sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programlarının yükseköğretim kurulu’nun yetki devri öncesindeki durumu | Yıldırım, Gülten ; Pala, Çiğdem Baki |
2024 | Yağlı kâğıt etkinlikleri yoluyla zihnin geometrik alışkanlıkları üzerine bir inceleme | Aktaş, Süleyman Emre; Çontay, Emine Gaye |
2024 | Understanding and managing change in educational organizations | Çobanoğlu, Fatma |
2024 | The predictive power of students' metacognition and perceptions of ınstructional competencies of ınstructors on academic life satisfaction | Tuncel, Zeynep Ayvaz ; Tuncel, İbrahim |
2024 | Matematik öğretmeni adaylarının tümdengelimsel akıl yürütme yoluyla ispat anlayışları | Çontay, Emine Gaye |
2024 | Kök aile işlevselliği, benlik ayrımlaşması ve ilişki doyumu: nişanlı ve evli bireylerde bir aracılık modeli | Öselemiş, Fikriye Eylem; Türkdoğan, Turgut |
2025 | Childhood Emotional Maltreatment and Adult Psychological Distress Symptoms: The Role of Irrational and Rational Beliefs | Duru, Erdinc ; Balkis, Murat |
2024 | A comparative study on potential and actualized risky play in German and Turkish nature-based preschools | Deniz, Umay Hazar; Kalburan, Nilgun Cevher |
2024 | Bebeklerde dijital teknoloji kullanımı ve dijital ebeveynlik davranışları ölçeklerinin geliştirilmesi | Harmandar Ergül, Dilara ; Işıkoğlu, Nesrin |
2024 | Sınıf öğretmenlerinin okul dışı öğrenme ortamları hakkındaki görüşleri | Şimşek, Selçuk ; Kayacık, Gözde |
2024 | A qualitative analysis of pearson-assured accreditation processes in schools of foreign languages in Türkiye | Çakırlar, Sebahat; Yaylı, Demet |
2024 | Key competence choices of students at a science festival in Turkey: a preliminary study | Kocagül, Merve |