Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/3759
Title: Yabancı dil eğitimi ve öğretiminde programların tüm süreçlerinin denetimi ve bireysel yönlendirmenin rolü
Authors: Paker, Turan
Keywords: Bireysel yönlendirme, öğretimin denetimi, hizmetiçi eğitim,
Publisher: Hacettepe Üniversitesi
Source: Paker, T. (2014). Yabancı dil eğitimi ve öğretiminde programların tüm süreçlerinin denetimi ve bireysel yönlendirmenin rolü. A. Sarıçoban ve H. Öz (editörler), Türkiye‘de Yabancı Dil Eğitiminde Eğilim Ne Olmalı? Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı 1. Yabancı Dil Eğitimi Çalıstayı Bildirileri 12 – 13 Kasım 2012, 139-150.
Abstract: Bu makalede Türkiye’de yabancı dil öğretiminin sorunları dört boyutta irdelenmiş ve yabancı dil öğretim süreçlerinin denetiminin gerekliliği tartışılmıştır. Ayrıca denetim süreçlerinden birisi olan ve hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim süreci olarak da kullanılabilen bireysel yönlendirme (clinical supervision of teachers) çalışmaları tanıtılmıştır.
URI: https://hdl.handle.net/11499/3759
ISBN: 9789754913712
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yabancı Dil Eğitimi ve Öğretiminde Programların.pdf1.27 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

48
checked on May 27, 2024

Download(s)

384
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.