Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/3761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPaker, Turan-
dc.date.accessioned2019-07-07T19:08:07Z
dc.date.available2019-07-07T19:08:07Z
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationPaker, T. (2018). İlkokulda İngilizce konuşma eğitimi. E. Üstünel ve Ş. Kömür (editörler), Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti: İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi. (ss.25-42). Ankara: Eğiten Kitap Yayıncılık.en_US
dc.identifier.isbn978-605-2234-81-5-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/3761-
dc.description.abstractÇocukların erken yaşta ikinci bir dil ile karşı karşıya gelmesi ve ona karşı olumlu tutum oluşturması olumlu bir gelişmedir. Bu sayede çocuklar erken yaşta yabancı dil ile karşı karşıya kalması, dil ve kültüre karşı farkındalık ve olumlu tutum geliştirmeye başlaması amaçlanmıştır. Bu düzeyde amaç çocukların ilgi alanlarına, sosyal, fiziksel ve zihinsel gelişimlerine uygun etkinliklerle, onların kendine güvenlerini ve yabancı dil öğrenmeye karşı motivasyonlarını artırmak ve ayrıca İngilizce öğrenmeye karşı olumlu tutum geliştirmelerini sağlamaktır. Bu amaçla Milli Eğitim Bakanlığı denetiminde eğitim programları ve öğretim materyalleri hazırlanmış, öğrencilerin duyma ve anlama, dinleme ve tanıma, eşleştirme ve fiziksel tepki verme, dinleme ve sözlü tepki verme gibi etkinlikler yoluyla dil öğrenme süreçleri desteklenmiştir. Ayrıca çocuklara yabancı dil öğretimiyle ilgili web ortamında çok çeşitli kitap, makale, web sitesi ve bloglar vardır. Bu amaçları gerçekleştirme sürecinde dikkate alınması gereken ortam ve etkenler: Öğrencileri hedef dille bir bağlam içinde karşı karşıya getirme ve anlamlı girdi sağlamak, Onların hedef dili kullanmaları için düzeylerine ve alanlarına uygun materyallerle ve ilgili görev ve etkinliklerle ortam sağlayarak ikinci dili edinmelerine katkıda bulunmak, Öğrencilerin özgüvenlerini yıkmadan yapıcı bir şekilde dönüt vermek ve hedef dili kullanmada özgüvenlerini oluşturmak, • Öğrencilerin bir aradil sürecinden geçeceğinin bilinciyle onların kendi hızlarında dil oluşum süreçlerini ve gelişimlerini teşvik etmektir. Yabancı dil öğrenimi başlangıç düzeyinden ileri düzeye kadar uzanan bir değişim sürecidir. Öğretmenler yabancı dil öğretimine bu etkenlerin bilinciyle yaklaşmalı ve her bir aşamada öğrencileri dili duymaya ve anlamaya, özellikle dili bir iletişim aracı olarak görmeye ve kullanmaya teşvik etmelidir. Yabancı dilde üretim süreçlerini sessiz dönem, öğrencilerin aradil dönemini yaşadıkları başlangıç düzeyi, orta düzey ve ileri düzey dönemi olarak sınıflandırabiliriz. İlkokul öğrencileri başlangıç düzeyinde oldukları için bu düzeyde ancak sessiz dönem ve aradil dönemi süreçleri üzerinde yoğunlaşabiliriz.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherEğiten Kitap Yayıncılıken_US
dc.relation.ispartofKuramdan uygulamaya sınıf öğretmenliği seti: ilkokulda yabancı dil öğretimien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectKonuşma eğitimi, ilkokul, İngilizce, aradilen_US
dc.titleİlkokulda İngilizce konuşma eğitimien_US
dc.typeBook Parten_US
dc.identifier.startpage25en_US
dc.identifier.endpage42en_US
dc.authorid0000-0002-3941-3975-
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeBook Part-
item.languageiso639-1tr-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.dept09.02. Foreign Languages Teaching-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2. İLKOKULDA İNGİLİZCE KONUŞMA EĞİTİMİ.pdf921.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

110
checked on May 27, 2024

Download(s)

430
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.