Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/3762
Title: | İngilizce öğretiminde ölçme ve değerlendirme | Authors: | Paker, Turan | Keywords: | Dört beceri ölçümü, A1 düzeyi, İngilizce, Çocuklara yabancı dil | Publisher: | Eğiten Kitap Yayıncılık | Source: | Paker, T. (2018). İngilizce öğretiminde ölçme ve değerlendirme. E. Üstünel ve Ş. Kömür (editörler), Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti: İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi. (ss.147-157). Ankara:Eğiten Kitap Yayıncılık. | Abstract: | Yabancı dil öğretmeni tüm yabancı dil öğrenim süreçlerini göz önüne alarak bir taraftan eğitim ve öğretim etkinliklerini sürdürürken diğer taraftan da öğrencilerin elde ettikleri kazanımları çeşitli iletişim odaklı ölçme değerlendirme etkinlikleri yoluyla ölçüp öğrencilerin özgüvenlerini yıkmadan öğrenmelerini teşvik etmelidir. Öğretmen ilkokul düzeyinde ölçme yaparken dinleme, izleme ve anlama, okuma-anlama, okuma-eşleştirme etkinlikleriyle dinleme ve okuma becerilerini ve üretme aşamasında ise kısa cevaplı açık-uçlu sorular, resimlerle ilgili betimleme, kendini, ailesini veya aile üyesini tanıtma gibi etkinliklerle konuşma ve yazma becerilerini ölçmelidir. | URI: | https://hdl.handle.net/11499/3762 | ISBN: | 978-605-2234-81-5 |
Appears in Collections: | Eğitim Fakültesi Koleksiyonu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bölüm 9. İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME.pdf | 927.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
496
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
510
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.