Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/3762
Title: İngilizce öğretiminde ölçme ve değerlendirme
Authors: Paker, Turan
Keywords: Dört beceri ölçümü, A1 düzeyi, İngilizce, Çocuklara yabancı dil
Publisher: Eğiten Kitap Yayıncılık
Source: Paker, T. (2018). İngilizce öğretiminde ölçme ve değerlendirme. E. Üstünel ve Ş. Kömür (editörler), Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti: İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi. (ss.147-157). Ankara:Eğiten Kitap Yayıncılık.
Abstract: Yabancı dil öğretmeni tüm yabancı dil öğrenim süreçlerini göz önüne alarak bir taraftan eğitim ve öğretim etkinliklerini sürdürürken diğer taraftan da öğrencilerin elde ettikleri kazanımları çeşitli iletişim odaklı ölçme değerlendirme etkinlikleri yoluyla ölçüp öğrencilerin özgüvenlerini yıkmadan öğrenmelerini teşvik etmelidir. Öğretmen ilkokul düzeyinde ölçme yaparken dinleme, izleme ve anlama, okuma-anlama, okuma-eşleştirme etkinlikleriyle dinleme ve okuma becerilerini ve üretme aşamasında ise kısa cevaplı açık-uçlu sorular, resimlerle ilgili betimleme, kendini, ailesini veya aile üyesini tanıtma gibi etkinliklerle konuşma ve yazma becerilerini ölçmelidir.
URI: https://hdl.handle.net/11499/3762
ISBN: 978-605-2234-81-5
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bölüm 9. İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME.pdf927.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

438
checked on May 27, 2024

Download(s)

464
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.