Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/38338
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Özdemir, Zerrin | - |
dc.contributor.editor | Tanrıöğen, Abdurrahman | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-03T12:22:22Z | - |
dc.date.available | 2021-02-03T12:22:22Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/38338 | - |
dc.description.abstract | Günümüzde birçok eğitimci, çağdaş yönetici iş görenlerin ihtiyaçlarına, tutumlarına göz önünde bulundurmaya başlamıştır. Eğitim- öğretim sürecinde eğitimin kalitesini artırmak, nitelikli, iş doyum düzeyi yüksek, güdülenmiş öğretmenlere ihtiyaç vardır. Bu durum İngilizce öğretimi için de geçerlidir. Bu nedenle araştırmada, Denizli İli Merkezefendi ve Pamukkale ilçelerinde görev yapmakta olan İngilizce öğretmenlerinin iş doyum düzeyleri araştırılmıştır. Araştırmanın evrenini Denizli ili Merkezefendi ve Pamukkale ilçelerinde görev yapan İngilizce öğretmenleri oluşturmaktadır. Araştırmada kullanılan veri toplama aracının iki bölümü vardır. I Bölümde Kişisel bilgiler ve II. Bölümde 50 soruluk iş doyum anketi mevcuttur. Araştırma sonuçları analiz edilirken SPSS Paket programı kullanılmıştır. Araştırma 4 bölümü içerir. Çalışmanın birinci bölümünde problem durumu, alt problemler ve konu ile ilgili tanımlara yer verilmiştir. İkinci bölümde konuyla ilgili temel kavramlar ve kuramsal çerçeveye yer verilmiştir. Üçüncü bölümde araştırmanın yönteminden, dördüncü bölümde ise bulgular ve yorumlardan bahsedilmiştir. Araştırma sonucunda yapılan analiz sonucu İngilizce öğretmenlerinin iş doyum düzeylerinde cinsiyet, medeni durum, kıdem, çalışılan eğitim kademesi, mezun olunan fakülte türüne göre anlamlı bir fark gözlemlenmemiştir. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Doyum | en_US |
dc.subject | iş doyumu | en_US |
dc.subject | öğretmen | en_US |
dc.title | İngilizce öğretmenlerinin iş doyum düzeylerinin bazı değişkenler açısından değerlendirilmesi- Denizli ili | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.authorid | 0000-0002-5491-3273 | - |
dc.relation.publicationcategory | Diğer | en_US |
dc.owner | Pamukkale University | - |
item.openairetype | Report | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
Appears in Collections: | Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZERRİN ÖZDEMİR-EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ (TEZSİZ) -192182075-25.01.2021.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
148
checked on Mar 4, 2025
Download(s)
244
checked on Mar 4, 2025
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.