Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/38921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorİlic, Ulaş-
dc.date.accessioned2022-01-12T12:07:54Z
dc.date.available2022-01-12T12:07:54Z
dc.date.issued2021-05-04-
dc.identifier.issn1302-5600-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/38921-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.37669/milliegitim.679147-
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı yeni öğretmen yetiştirme programlarında yer alan Öğretim Teknolojileri dersini incelemektir. Bu amaç doğrultusunda çalışma nitel araştırma deseni ile yürütülmüştür. Araştırmaya Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde 2019-2020 öğretim yılı güz döneminde derse kayıtlı 144 öğretmen adayı ve aynı birimde dersi yürüten 4 öğretim elemanı katılmıştır. Katılımcılardan veriler yazılı görüş formları ile çevrimiçi ortamda alınmıştır. Söz konusu veriler dönem sonu yapılan materyal sergisinden elde edilen bulgular ile desteklenmiştir. Tüm verilerin analizinde nitel veri analiz programı işe koşulmuştur. Elde edilen bulgular dersin gerekli olduğunu yansıtmıştır. Buna ek olarak Öğretim Teknolojileri dersinin içeriği de yeterli bulunmuştur. Öte yandan dersin yalnızca teorik yapıda olması ve süresi konusunda olumsuz bulgulara ulaşılmıştır. Öğretim Teknolojileri dersini yürütecek öğretim elemanlarının teknoloji bağlamında yetkin olması gerektiği katılımcılar tarafından belirtilmiştir. Tüm bunlara ek olarak dersin mesleki gelişim ve materyal hazırlama özelinde katkılarının olduğu bulunmuştur. İlgili bulguların sonraki araştırmalara yönelik bir pencere açabileceği düşünülmektedir.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.ispartofMilli Eğitim Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğretim teknolojilerien_US
dc.subjectÖğretim Teknolojileri Dersien_US
dc.subjectöğretmen adaylarıen_US
dc.titleÖğretmen adayları için yeni bi?r ders: Öğretim teknolojilerien_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume50en_US
dc.identifier.issue230en_US
dc.identifier.startpage689en_US
dc.identifier.endpage704en_US
dc.authorid0000-0003-4213-8713-
dc.identifier.doi10.37669/milliegitim.679147-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.scopus2-s2.0-85109830227en_US
dc.identifier.trdizinid435118en_US
dc.identifier.scopusqualityQ4-
dc.ownerPamukkale University-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1en-
crisitem.author.dept09.04. Computer Education and Instructional Technology-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / Scopus Indexed Publications Collection
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.37669-milliegitim.pdf120.5 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

SCOPUSTM   
Citations

2
checked on Nov 16, 2024

Page view(s)

46
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

24
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.