Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/3902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPaker, Turan-
dc.date.accessioned2019-07-11T07:20:53Z
dc.date.available2019-07-11T07:20:53Z
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationPaker, T. (2015). Durum Çalışması. F. N. Seggie ve Y. Bayyurt (editörler), Nitel Araştırma: Yöntem, Teknik, Analiz ve Yaklaşımları. (ss. 119-134). Ankara Anı Yayıncılık.en_US
dc.identifier.isbn978-605-170-028-1-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/3902-
dc.description.abstractBu bölümde Durum Çalışması’nın tanımı, amacı, içeriği, uygulama süreçleri, diğer araştırma türleri ile benzerliği ve farklılıkları ele alınacak, bir araştırma türü olarak durum çalışmasının kuvvetli ve zayıf yönleri tartışılacaktır. Böylelikle, bir araştırma yöntemi olarak durum çalışmasının metodolojik alt yapısı ele alınacaktır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherAnı Yayıncılıken_US
dc.relation.ispartofNitel Araştırma: Yöntem, Teknik, Analiz ve Yaklaşımlarıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectDurum çalışması, nitel araştırma, içerik analizien_US
dc.titleDurum çalışmasıen_US
dc.typeBook Parten_US
dc.identifier.startpage119en_US
dc.identifier.endpage134en_US
dc.authorid0000-0002-3941-3975-
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeBook Part-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1tr-
crisitem.author.dept09.02. Foreign Languages Teaching-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Durum Calismasi.pdf464.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

3,592
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

2,258
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.