Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/40693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorErdem, Ali Rıza-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:00:05Z-
dc.date.available2022-05-17T12:00:05Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.issn1301-0085-
dc.identifier.issn1309-0275-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/40693-
dc.description.abstractBu çalışmada 1996-2000 yılları arasında uygulanan VII. Beş Yıllık Kalkınma Planındaki eğitim ilke ve politikalarının gerçekleşme düzeyi değerlendirilmiştir. Bu değerlendirmeler ışığında VII. BYKP'nındaki "eğitim ilke ve politikalarının" uygulamasını "kısmen başarılı" olarak nitelendirebiliriz.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofPamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleYedinci Beş Yıllık Kalkınma Planı'ndaki (1996-2000) Eğitimle İlgili İlke ve Politikaların Uygulamasının Değerlendirilmesien_US
dc.typeOtheren_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue11en_US
dc.identifier.startpage58 - 74-
dc.identifier.startpage58en_US
dc.identifier.endpage74en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.identifier.trdizinid2230en_US
dc.ownerPamukkale_University-
item.languageiso639-1tr-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeOther-
crisitem.author.dept09.03. Basic Education-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
document (4).pdf255.04 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

50
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

10
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.