Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/40699
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Erdem, Ali Rıza | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-17T12:00:05Z | - |
dc.date.available | 2022-05-17T12:00:05Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.issn | 1302-597X | - |
dc.identifier.issn | 2528-8911 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/40699 | - |
dc.description.abstract | 21. yüzyılda bireyler ve toplumlar çok hızlı bir değişim ve gelişim süreci içerisindedirler. Üniversiteler bireylerin değişen ve gelişen şartlara göre ihtiyaçlarını karşılamada ve sorunlarını çöz-mede başat olmalıdırlar. Bunu gerçekleştirmek için üniversiteler sürekli kendini yenilemelidir. Değişme ve gelişmeleri başlatacak, bilgiyi ve teknolojiyi üretecek nitelikli insanı yetiştirmelidir. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.relation.ispartof | Eurasian Journal of Educational Research | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim, Eğitim Araştırmaları | en_US |
dc.title | Yükseköğretimde Yenileşme: Girişimci Yetiştiren ve Bilgi-Teknoloji Üreten Üniversite | en_US |
dc.type | Other | en_US |
dc.identifier.volume | 0 | en_US |
dc.identifier.issue | 7 | en_US |
dc.identifier.startpage | 27 - 32 | - |
dc.identifier.startpage | 27 | en_US |
dc.identifier.endpage | 32 | en_US |
dc.trdizinedit | $$TRDizinEdit$$ | - |
dc.relation.publicationcategory | Diğer | en_US |
dc.identifier.trdizinid | 1749 | en_US |
dc.owner | Pamukkale_University | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.openairetype | Other | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
crisitem.author.dept | 09.03. Basic Education | - |
Appears in Collections: | Eğitim Fakültesi Koleksiyonu TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
CORE Recommender
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.