Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/40700
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKıran, Hüseyin-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:00:06Z-
dc.date.available2022-05-17T12:00:06Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.issn1302-597X-
dc.identifier.issn2528-8911-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/40700-
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı Eğitim Fakültelerinin yeniden yapılanmasıyla öğretmen yetiştirmede ortaya çıkan sorunları tüm yönleriyle tartışmaktır. Ayrıca, öğretmen yetiştirmede Eğitim Fakültesi ve Fen-Edebiyat Fakültelerinin nasıl yapılanması gerektiğine ilişkin model önerisi geliştirilmiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofEurasian Journal of Educational Researchen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmaları;Eğitim, Özelen_US
dc.titleYeniden Yapılanma Sürecinde Eğitim Fakültesi Fen-Edebiyat Fakültesi İkilemien_US
dc.typeOtheren_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue7en_US
dc.identifier.startpage87 - 95-
dc.identifier.startpage87en_US
dc.identifier.endpage95en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.identifier.trdizinid1756en_US
dc.ownerPamukkale_University-
item.openairetypeOther-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextNo Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.dept09.03. Basic Education-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

24
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.