Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/40863
Title: A Brief Introduction to the Ultimate form of Market Segmentation: Mass-Customisation
Authors: Bardakcı, Ahmet
Abstract: 1980'den bu yana pazarlama literatürü birbirine zıt iki teoriyi tanıdı, bunlar globalizasyon ve kitlesel bireyselleştirme teorileri. Globalizasyon teorisinin ifadesine göre global müşterilere standart bir ürünle ulaşılmalıdır. Kitlesel bireyselleştirme ise müşterilere bireysel tercihler doğrultusunda üretilmiş ürünlerle ulaşılması gerektiğini savunmaktadır. Bu makale bu bağlamda bu iki teoriyi karşılaştırmaktadır. Bunun yanında bu iki teori pazar bölümlendirme teorisi ışığı altında incelenmiştir.
URI: https://hdl.handle.net/11499/40863
ISSN: 1303-1732
Appears in Collections:İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

48
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.