Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/40994
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBaştürk, Ramazan-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:02:07Z-
dc.date.available2022-05-17T12:02:07Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.issn1302-597X-
dc.identifier.issn2528-8911-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/40994-
dc.description.abstractPerformans değerlendirme yöntemi, eğitim ile ilgili en güncel araştırma konulardan bir tanesidir. Bunun ana nedeni, günümüzdeki birçok eğitimcinin ortak görüş olarak belirttikleri gibi, eğitimde geleneksel anlamda kullanılan ölçme araçlarının, öğrencilerin çok boyutlu ve örüntülü olarak oluşturdukları bilişsel, duyuşsal ve devinişsel davranışlarını istenilen seviyede ölçemediği ve bu ölçme işlemine dayalı olarak yapılan değerlendirme işlemlerinin de gerçeği yansıtmadığıdır. Bu nedenle performans değerlendirme yöntemi, eğitim reformu içinde önemli bir rol oynayabilir. Bu makalenin amacı, performans değerlendirme yönteminin geleneksel olarak kullanılan ölçme yöntemlerine göre bazı avantajlı yönlerini şu belirtilen noktalar açısından tartışmaktır: Test tarihi, performans değerlendirmenin öğeleri, performans değerlendirmenin maliyeti, elde etme kaynakları, faydaları, kullanım kolaylığı, etkileri ve sonuçları, genellenebilirliği, geçerliliği, güvenirliği ve kişisel yargı.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofEurasian Journal of Educational Researchen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleOverview of the Performance Assesmenten_US
dc.title.alternativePerformans Değerlendirme Üzerine Genel Bir Bakışen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue21en_US
dc.identifier.startpage62 - 75-
dc.identifier.startpage62en_US
dc.identifier.endpage75en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid50221en_US
dc.identifier.scopusqualityQ3-
dc.ownerPamukkale_University-
item.fulltextNo Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.dept09.05. Educational Sciences-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

56
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.