Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/40994
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Baştürk, Ramazan | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-17T12:02:07Z | - |
dc.date.available | 2022-05-17T12:02:07Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.issn | 1302-597X | - |
dc.identifier.issn | 2528-8911 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/40994 | - |
dc.description.abstract | Performans değerlendirme yöntemi, eğitim ile ilgili en güncel araştırma konulardan bir tanesidir. Bunun ana nedeni, günümüzdeki birçok eğitimcinin ortak görüş olarak belirttikleri gibi, eğitimde geleneksel anlamda kullanılan ölçme araçlarının, öğrencilerin çok boyutlu ve örüntülü olarak oluşturdukları bilişsel, duyuşsal ve devinişsel davranışlarını istenilen seviyede ölçemediği ve bu ölçme işlemine dayalı olarak yapılan değerlendirme işlemlerinin de gerçeği yansıtmadığıdır. Bu nedenle performans değerlendirme yöntemi, eğitim reformu içinde önemli bir rol oynayabilir. Bu makalenin amacı, performans değerlendirme yönteminin geleneksel olarak kullanılan ölçme yöntemlerine göre bazı avantajlı yönlerini şu belirtilen noktalar açısından tartışmaktır: Test tarihi, performans değerlendirmenin öğeleri, performans değerlendirmenin maliyeti, elde etme kaynakları, faydaları, kullanım kolaylığı, etkileri ve sonuçları, genellenebilirliği, geçerliliği, güvenirliği ve kişisel yargı. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.relation.ispartof | Eurasian Journal of Educational Research | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim, Eğitim Araştırmaları | en_US |
dc.title | Overview of the Performance Assesment | en_US |
dc.title.alternative | Performans Değerlendirme Üzerine Genel Bir Bakış | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.volume | 0 | en_US |
dc.identifier.issue | 21 | en_US |
dc.identifier.startpage | 62 - 75 | - |
dc.identifier.startpage | 62 | en_US |
dc.identifier.endpage | 75 | en_US |
dc.trdizinedit | $$TRDizinEdit$$ | - |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.identifier.trdizinid | 50221 | en_US |
dc.identifier.scopusquality | Q3 | - |
dc.owner | Pamukkale_University | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.openairetype | Article | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
crisitem.author.dept | 09.05. Educational Sciences | - |
Appears in Collections: | Eğitim Fakültesi Koleksiyonu TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
CORE Recommender
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.