Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorErdem, Ali Rıza-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:02:48Z-
dc.date.available2022-05-17T12:02:48Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.issn1302-1796-
dc.identifier.issn2667-4750-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/41086-
dc.description.abstractÖğretimin denetimi, derslerle ilgili hazırlıkların, uygulamaların, değerlendirmelerin ve ders dışı etkenlerin denetimidir. Öğretimin denetimi, öğretimde etkinliğin ve verimliliğin sağlanması açısından çok önemlidir. Bu çalışmada alandaki yazından da yararlanarak yeni bir bakış açısı olarak “Sürekli geliştirme” temeline dayalı öğretimin denetimi geliştirilmeye çalışılmıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofSelçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleÖğretimin Denetiminde Yeni Bakış Açısı: "Sürekli Geliştirme" Temeline Dayalı Öğretimin Denetimien_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue16en_US
dc.identifier.startpage275 - 294-
dc.identifier.startpage275en_US
dc.identifier.endpage294en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid68619en_US
dc.ownerPamukkale_University-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.dept09.03. Basic Education-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
document (13).pdf307.1 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

60
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

34
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.