Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTok, Şükran-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:05:07Z-
dc.date.available2022-05-17T12:05:07Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.issn1305-3515-
dc.identifier.issn1305-3515-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/41428-
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı ilköğretim üçüncü sınıf Türkçe dersinde işbirliğine dayalı öğrenme yöntemlerinden ikili denetim tekniğinin okuduğunu anlama üzerindeki etkisini incelemektir. Araştırma, 2006-2007 öğretim yılı ikinci döneminde 7 haftalık süreçte Hatay ili merkez ilçesinde bulunan iki devlet ilköğretim okulunda üçüncü sınıfa devam eden öğrenciler üzerinde gerçekleştirilmiştir. Araştırma "öntest-sontest kontrol gruplu" deneme modeline göre desenlenmiştir Deney ve kontrol grubu 64 öğrenciden oluşmaktadır. Çalışmada Okuduğunu Anlama Başarı Testi veri toplama aracı olarak kullanılmıştır. Deney grubundaki öğrencilere ikili denetim tekniği uygulanmıştır. Veriler istatistikî yöntemlerle analiz edilmiştir. Bulgular, Türkçe dersinde ikili denetim tekniğinin okuduğunu anlama üzerinde etkili olduğunu göstermektedir. İkili denetim tekniğinin okuduğunu anlama açısından doğurguları tartışılmaktadır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofİlköğretim Online (elektronik)en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmaları;Müziken_US
dc.titleİşbirliğine Dayalı Öğrenme Yöntemlerinden İkili Denetim Tekniğinin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisien_US
dc.title.alternativeEffects of Cooperative Learning Method of Pairs Check Technique on Reading Comprehensionen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage748 - 757-
dc.identifier.startpage748en_US
dc.identifier.endpage757en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid77757en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept09.05. Educational Sciences-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

154
checked on May 27, 2024

Download(s)

28
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.