Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/41595
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Baştürk, Ramazan | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-17T12:06:09Z | - |
dc.date.available | 2022-05-17T12:06:09Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.issn | 1305-3515 | - |
dc.identifier.issn | 1305-3515 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/41595 | - |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı, erkek ve bayan öğretmen adaylarının çoktan seçmeli ve yazılı sınavlarda harcadıkları süre ile almış oldukları puanlar arasında istatistiksel olarak anlamlı ilişkinin olup olmadığını belirlemektir. Bu amaçla Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi'ne bağlı Sınıf Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği ana bilim dallarında, 2007 - 2008 öğretim yılı güz döneminde öğrenim gören toplam 154 öğretmen adayı araştırmaya katılmıştır. Elde edilen sonuçlara göre, çoktan seçmeli ve yazılı sınavlarda harcanan süreler ile alınan puanların, cinsiyet değişkeni dikkate alındığında anlamlı ilişkiler gösterdiği belirlenmiştir. Kız öğretmen adayları için çoktan seçmeli sınavlarda harcanan süre ile alınan puanlar arasında anlamlı bir ilişki elde edilirken, erkek öğretmen adayları için ise yazılı sınavlarda harcanan süre ile alınan puanlar arasında istatistiksel olarak anlamlı bir ilişki bulunmuştur. Sonuçlara göre gelecek araştırmalar için bazı öneriler geliştirilmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.relation.ispartof | İlköğretim Online (elektronik) | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Matematik;Eğitim, Eğitim Araştırmaları | en_US |
dc.title | Test bitirme süresi ile test puanları arasındaki ilişkinin sınav türü ve cinsiyete göre analizi | en_US |
dc.title.alternative | The relationship between test completion time and test scores by test type and gender | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.volume | 8 | en_US |
dc.identifier.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.startpage | 587 - 592 | - |
dc.identifier.startpage | 587 | en_US |
dc.identifier.endpage | 592 | en_US |
dc.trdizinedit | $$TRDizinEdit$$ | - |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.identifier.trdizinid | 100965 | en_US |
dc.identifier.scopusquality | - | - |
dc.owner | Pamukkale University | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.openairetype | Article | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
crisitem.author.dept | 09.05. Educational Sciences | - |
Appears in Collections: | Eğitim Fakültesi Koleksiyonu TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
document (20).pdf | 223.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
58
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
32
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.