Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBaştürk, Ramazan-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:06:09Z-
dc.date.available2022-05-17T12:06:09Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn1305-3515-
dc.identifier.issn1305-3515-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/41595-
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, erkek ve bayan öğretmen adaylarının çoktan seçmeli ve yazılı sınavlarda harcadıkları süre ile almış oldukları puanlar arasında istatistiksel olarak anlamlı ilişkinin olup olmadığını belirlemektir. Bu amaçla Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi'ne bağlı Sınıf Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği ana bilim dallarında, 2007 - 2008 öğretim yılı güz döneminde öğrenim gören toplam 154 öğretmen adayı araştırmaya katılmıştır. Elde edilen sonuçlara göre, çoktan seçmeli ve yazılı sınavlarda harcanan süreler ile alınan puanların, cinsiyet değişkeni dikkate alındığında anlamlı ilişkiler gösterdiği belirlenmiştir. Kız öğretmen adayları için çoktan seçmeli sınavlarda harcanan süre ile alınan puanlar arasında anlamlı bir ilişki elde edilirken, erkek öğretmen adayları için ise yazılı sınavlarda harcanan süre ile alınan puanlar arasında istatistiksel olarak anlamlı bir ilişki bulunmuştur. Sonuçlara göre gelecek araştırmalar için bazı öneriler geliştirilmiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofİlköğretim Online (elektronik)en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatematik;Eğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleTest bitirme süresi ile test puanları arasındaki ilişkinin sınav türü ve cinsiyete göre analizien_US
dc.title.alternativeThe relationship between test completion time and test scores by test type and genderen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage587 - 592-
dc.identifier.startpage587en_US
dc.identifier.endpage592en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid100965en_US
dc.identifier.scopusquality--
dc.ownerPamukkale University-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.dept09.05. Educational Sciences-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
document (20).pdf223.25 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

58
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

32
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.