Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41783
Title: İNTERNET'TE SPOR PAZARLAMASINDA AHS YÖNTEMİ: TÜRKİYE FUTBOL SÜPER LİGİ TAKIMLARI ÖRNEĞİ
Other Titles: AHP method using on sports marketing on the internet: Turkey football super league teams
Authors: Alkibay, Sanem
Ekmekçi, Yeter Aytül Dağlı
Keywords: Tarih
Abstract: Bu çalışmada spor kulüplerinin İnternet üzerindeki faaliyetlerinin pazarlama açısından incelenmiştir. Araştırmanın uygulamasında Türkiye Futbol Süper Ligi kulüplerinin Web sayfalarındaki pazarlama faaliyetlerinin performansları Analitik Hiyerarşi Yöntemi ile değerlendirilmiştir. Sonuçlara göre, futbol kulüplerinin ürünlerini İnternet üzerinden pazarlarken etkin olabilmeleri için, ilk olarak Web sayfalarında haberlere yer vermelerinin büyük ölçüde önemli olduğu, ikinci olarak da kullanım kolaylığının önem taşıdığı belirlenmiştir. Ayrıca Türkiye Futbol Süper Ligi'nde dört büyükler olarak bilinen Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor'un Web sayfalarının performanslarının değerlendirilmesi sonucunda da ilk dört sırada oldukları tespit edilmiştir
URI: https://hdl.handle.net/11499/41783
ISSN: 1309-8772
Appears in Collections:Spor Bilimleri Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
İnternet'te Spor Pazarlaması.pdf254.84 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

48
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

24
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.