Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorErdem, Ali Rıza-
dc.contributor.authorYaprak, Meral-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:10:03Z-
dc.date.available2022-05-17T12:10:03Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.issn1302-1796-
dc.identifier.issn2667-4750-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/41973-
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı Denizli ili köy ve ilçe merkezinde görev yapan sınıf öğretmenlerinin halkla etkileşim ve mesleki memnuniyette karşılaştığı sorunlar ve bu sorunların performansına etkisi konusundaki görüşlerini ortaya koymaktır. Denizli’nin ilçelerindeki resmi ilköğretim okullarından 321 ve köylerindeki resmi ilköğretim okullarından 272 sınıf öğretmeni veri toplama aracını uygulamak üzere oranlı küme örnekleme yoluyla seçilerek örnekleme alınmıştır. Geliştirilen ölçeğin sorunla karşılaşma derecesinde Alpha iç tutarlılık katsayısı 0,89’, sorunun performansa etkisinde 0,91 dir. Köyde ve ilçe merkezinde görev yapan sınıf öğretmenlerinin halkla etkileşim boyutunda karşılaştığı sorunlar ve bu sorunların performansına etkisi konusunda ölçekteki görüşlerinin aritmetik ortalamasına göre halkla etkileşim sorunlarının en önemlisi “Halk öğretmenine güven duymuyor” dur. Köyde ve ilçe merkezinde görev yapan sınıf öğretmenlerinin mesleki memnuniyet boyutunda karşılaştığı sorunlar ve bu sorunların performansına etkisi konusunda ölçekteki görüşlerinin aritmetik ortalamasına göre mesleki memnuniyet sorunlarının en önemlisi ise “Bulunduğum okulda görev yapmak ruh sağlığımı olumsuz etkiliyor” dur.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofSelçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleKöy ve ilçe merkezinde görev yapan sınıf öğretmenlerinin halkla etkileşim ve mesleki memnuniyet boyutunda karşılaştığı sorunlar ve bu sorunların performansına etkisi konusundaki görüşlerien_US
dc.title.alternativeThe problems about public ınteraction and professional satisfaction of the class teachers working in the village and township centre and their opinions about these problems’ effect on their performanceen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue26en_US
dc.identifier.startpage151 - 162-
dc.identifier.startpage151en_US
dc.identifier.endpage162en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid123538en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.dept09.03. Basic Education-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
Ali Rıza Erdem.pdf279.11 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

70
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

12
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.