Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/42463
Title: EĞİTİM FAKÜLTESİ OKULÖNCESİ ANABİLİM DALI PROGRAMINDA YER ALAN MÜZİK EĞİTİMİ DERSİ HEDEFLERİNİN GERÇEKLEŞME DÜZEYLERİ
Other Titles: LEVELS OF MATERIALIZING THE PURPOSE IN MUSIC EDUCATION LECTURE IN THE PROGRAMME OF PRE-SCHOOL DEPARTMENT OF EDUCATION FACULTY
Authors: Akbulut, Efe
Abstract: Bu çalışmanın amacı, Eğitim Fakültesi Okulöncesi Anabilim Dalı programında yer alan müzik eğitimi dersinin hangi düzeyde gerçekleştiğine ilişkin Okulöncesi öğrencilerinin görüşleriyle saptanması ve daha etkili bir müzik eğitimi dersi için öneriler sunmaktadır. Çalışma, mevcut durumun saptanmasına ilişkin betimsel bir araştırmadır. Araştırmanın örneklemini 2010-2011 öğretim yılında Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, Balıkesir Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Muğla Üniversitesi Okulöncesi Anabilim Dalı 4. sınıfında öğrenim gören toplam 263 öğrenci oluşturmaktadır. Veriler araştırmacı tarafından geliştirilen bir ölçekle elde edilmiştir. Ölçeğinin Cronbach Alfa güvenirlik katsayısı 0.95 olarak hesaplanmıştır. Verilerin çözümlenmesinden elde edilen bulgular, müzik eğitimi dersi hedeflerinin orta düzeyde gerçekleştiğini ortaya koymuştur.
URI: https://hdl.handle.net/11499/42463
ISSN: 1308-2922
2147-6985
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

38
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.