Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/43295
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Tuncel, Zeynep Ayvaz | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-17T12:23:58Z | - |
dc.date.available | 2022-05-17T12:23:58Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.issn | 1308-2922 | - |
dc.identifier.issn | 2147-6985 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/43295 | - |
dc.description.abstract | Pedagojik Formasyon Sertifika Programında öğrencilerin, en az iki yarıyılı kapsayacak biçimde biri öğretmenlik uygulaması olmak üzere toplam 8 dersi zorunlu ve iki dersi seçmeli olarak almaları gerekmektedir. Türk Eğitim Tarihi dersi de seçmeli dersler II grubunda yer alan derslerden biridir. Bu araştırma, Türk Eğitim Tarihi dersinin öğrenci görüşlerine göre pedagojik formasyon sertifika programındaki yeri ve önemini ortaya çıkarmaya yönelik planlanmış bir durum çalışmasıdır. Pamukkale Üniversitesinde açılan pedagojik formasyon sertifika programı kapsamında 2014-2015 eğitim öğretim yılı itibariyle açılan Türk Eğitim Tarihi dersini seçen öğrenciler araştırmanın veri kaynağını oluşturmaktadır. Üç ayrı dönemde ders açılmış ve her dönem derse devam eden öğrencilerden üç ayrı odak grup oluşturulmuştur. Odak grup görüşmeleri ile toplanan veriler üzerinde içerik analizi yapılmıştır. Dersin seçilme nedenleri, beklentileri karşılaması, program içindeki yeri, öğretmenlik meslek bilgi ve becerisi kazandırması ve öneriler temalarına ulaşılmıştır. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.relation.ispartof | Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.title | PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMINDA TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİNİN YERİ VE ÖNEMİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ | en_US |
dc.title.alternative | STUDENTS' VIEWS ON THE PLACE AND IMPORTANCE OF HISTORY OF TURKISH EDUCATION COURSE IN PEDAGOGICAL FORMATION CERTIFICATE PROGRAMME | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.volume | 0 | en_US |
dc.identifier.issue | 25 | en_US |
dc.identifier.startpage | 315 - 329 | - |
dc.identifier.startpage | 315 | en_US |
dc.identifier.endpage | 329 | en_US |
dc.trdizinedit | $$TRDizinEdit$$ | - |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.identifier.trdizinid | 209201 | en_US |
dc.owner | Pamukkale University | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.openairetype | Article | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
crisitem.author.dept | 09.05. Educational Sciences | - |
Appears in Collections: | Eğitim Fakültesi Koleksiyonu TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
document (2).pdf | 417.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
34
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
12
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.