Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/43307
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDuruk, Eda-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:23:59Z-
dc.date.available2022-05-17T12:23:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2148-2624-
dc.identifier.issn2148-2624-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/43307-
dc.description.abstractBu fenomolojik çalışmanın amacı Türkiyedeki bir devlet üniversitesinde hazırlık okuyan öğrencilerin akran dönütüyle ilgili görüşlerinin onları eğittikten sonra değişip değişmediğini incelemektir. Çalışma 2014 yılında zorunlu olarak hazırlıkta okumakta olan 25 Tıp Fakültesi öğrencisini kapsamaktadır. Katılımcıların eğitim öncesi ve sonrası görüşleriyle ilgili daha açık bir inceleme yapmak için bu nitel çalışmada veriler eğitim öncesi ve sonrası uygulanan yarı-yapılandırılmış görüşme ile toplanmıştır. Her bir eğitim süresince, öğrencilerden eğitim sonrası yansımalarını yazmaları istenmiştir ve bunların incelenmesi sonucunda bir sonraki eğitim süreci şekillenmiştir. Çalışmada toplanan veriler içerik analazi tekniği ile incelenmiştir. Bulgular öğrencileri akran dönütüyle ilgili eğitmenin onlarda bu konuyla ilgili farklı algılar yarattığını göstermiştiren_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofEğitimde Nitel Araştırmalar Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleDeeper insights into University Students' Perceptions about Peer Feedback in Second Language Writing: A Phenomenological Approachen_US
dc.title.alternativeÜniversite Öğrencilerinin İkinci Dilde Yazma Konusunda Akran Dönütüyle İlgili Algılarına Yönelik Derinlemesine Bakış: Fenomenolojik Bir Yaklaşımen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage28 - 42-
dc.identifier.startpage28en_US
dc.identifier.endpage42en_US
dc.trdizinedit$$TRDizinEdit$$-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid224047en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.dept09.02. Foreign Languages Teaching-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
document (5) (1).pdf700.05 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

62
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

18
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.