Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/43472
Title: | Learning Styles Of English Preparatory School Students and The Relationship Of Their Proficiency With Learning Styles and Gender | Other Titles: | İngilizce Hazırlık Okulu Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Başarı Puanlarının Öğrenme Stilleri ve Cinsiyetleri | Authors: | Güngör, Fatih Sofracı, Gülsün Poyraz Çelik, Dilek Yaylı, Demet |
Keywords: | Eğitim, Eğitim Araştırmaları | Abstract: | Bu çalışmanın amacı İngilizce Hazırlık Okulu öğrencilerinin öğrenme stillerini tespit etmek ve başarı puanları ile öğrenme stilleri ve cinsiyetleriyle arasındaki ilişkiyi araştırmaktır. Çalışmaya 263 hazırlık okulu öğrencisi katılmış ve bunların öğrenme stilleri Kolb'un Öğrenme Stilleri Envanteri ile belirlenmiştir. En baskın öğrenme stilleri değiştiren ve yerleştirendir. Öte yandan, öğrencilerin öğrenme stilleri ve başarı puanlarının cinsiyetlerine göre istatistiksel olarak anlamlı bir fark taşımadığı bulunmuştur. Mevcut çalışmanın sonucu olarak eğitimcilerin öğrenenleri tek bir kategori içerisine alma konusunda şüpheci olmaları önerilmektedir | URI: | https://hdl.handle.net/11499/43472 | ISSN: | 1300-8811 |
Appears in Collections: | Eğitim Fakültesi Koleksiyonu TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
document (4).pdf | 472.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
72
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
20
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.