Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/43472
Title: Learning Styles Of English Preparatory School Students and The Relationship Of Their Proficiency With Learning Styles and Gender
Other Titles: İngilizce Hazırlık Okulu Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Başarı Puanlarının Öğrenme Stilleri ve Cinsiyetleri
Authors: Güngör, Fatih
Sofracı, Gülsün Poyraz
Çelik, Dilek
Yaylı, Demet
Keywords: Eğitim, Eğitim Araştırmaları
Abstract: Bu çalışmanın amacı İngilizce Hazırlık Okulu öğrencilerinin öğrenme stillerini tespit etmek ve başarı puanları ile öğrenme stilleri ve cinsiyetleriyle arasındaki ilişkiyi araştırmaktır. Çalışmaya 263 hazırlık okulu öğrencisi katılmış ve bunların öğrenme stilleri Kolb'un Öğrenme Stilleri Envanteri ile belirlenmiştir. En baskın öğrenme stilleri değiştiren ve yerleştirendir. Öte yandan, öğrencilerin öğrenme stilleri ve başarı puanlarının cinsiyetlerine göre istatistiksel olarak anlamlı bir fark taşımadığı bulunmuştur. Mevcut çalışmanın sonucu olarak eğitimcilerin öğrenenleri tek bir kategori içerisine alma konusunda şüpheci olmaları önerilmektedir
URI: https://hdl.handle.net/11499/43472
ISSN: 1300-8811
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
document (4).pdf472.54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

72
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

20
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.