Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/44153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBayram, Murat-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:38:24Z-
dc.date.available2022-05-17T12:38:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn1304-7590-
dc.identifier.issn2548-0871-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/44153-
dc.description.abstractOtel işletmelerinin sundukları temel ürünün özünü oluşturan özelliklerin yanında kolaylaştırıcı ve destekleyici çeşitli ürünler ve birçok otel imkân ve özelliğinden oluşması konukların otel işletmeleri ile ilgili memnuniyetlerinin belirlenmesini zorlaştırmaktadır. Bu nedenle çevrimiçi tüketici değerlendirmeleri konuk memnuniyetinin belirlenmesinde önemli bir aracı olarak değerlendirilmektedir. Bu araştırmada Tripadvisor tarafından ilan edilen en iyi on otel işletmesine ait konuk yorumları, konukların memnuniyetini etkileyen otel ürün ve imkânlarını belirlemek amacıyla doküman inceleme tekniği ile incelenmiştir. Araştırma sonuçlarına göre geleneksel memnuniyet araştırmalarında belirtilen oda ve çalışan gibi unsurların yanında fark yaratan tematik hizmetler, karşılama, ikram ve beklentileri aşmak gibi unsurların konuk memnuniyeti oluşturdukları görülmektedir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofSeyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleOtel konuk memnuniyetini etkileyen unsurlaren_US
dc.title.alternativeDeterminants of hotel guests’ satisfactionen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage352 - 369-
dc.identifier.startpage352en_US
dc.identifier.endpage369en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid403174en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextnone-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextNo Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept21.02. Tourism Management-
Appears in Collections:TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Turizm Fakültesi Koleksiyonu
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

64
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.