Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/44378
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSaritaş, Emel-
dc.contributor.authorŞahin, Ümran-
dc.contributor.authorÇatalbaş, Gülsüm-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:40:46Z-
dc.date.available2022-05-17T12:40:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2148-2624-
dc.identifier.issn2148-2624-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/44378-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.14689/issn.2148-2624.1.7c1s.5m-
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı ilkokul düzeyinde olup BİLSEM’de öğrencisi olan velilerin BİLSEM ile ilgili görüşlerini ortaya çıkarmaktır. Çocuğu ilkokul düzeyinde ve BİLSEM’de eğitim almaya hak kazanan velilerin BİLSEM ile ilgili görüşlerini, onların deneyimlerine dayalı olarak açıklamaya çalışan bu araştırmada fenemoloji deseninden yararlanılmıştır. Araştırmada gönüllü 10 veli ile görüşmeler yapılmıştır. Katılımcı velilerin seçiminde farklı sınıf düzeyinde BİLSEM’de öğrencisi olan, farklı yaş ve meslek grubundaki velilerin olmasına dikkat edilmiştir. Araştırmanın verileri, veliler ile yapılan görüşmeler yoluyla toplanmış ve betimsel analiz yapılarak çözümlenmiştir. Araştırma sonucunda; Velilerin Gözüyle BİLSEM ana teması altında; “BİLSEM’li olmak” “BİLSEM katkıları”, “BİLSEM’e yönelik sorunlar” ve “BİLSEM’e yönelik öneriler” olmak üzere dört temaya ulaşılmıştır. Veliler çocuklarının BİLSEM’de olmasından dolayı gurur duyduklarını ve çocuklarının da orada olmaktan mutluluk duyduklarını belirtmişlerdir. BİLSEM programlarının çocukların yaratıcılıklarını geliştirebilecek farklı etkinlikler içermesi gerektiğini, veliler ile daha fazla iletişim içerisinde olunmasını istediklerini, BİLSEM öğretmenlerinin seçiminde farklı kriterler olması gerektiğini, BİLSEM binalarının fiziki donanım ve yapısı açısından da yetersiz gördüklerini belirtmişlerdir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofEğitimde Nitel Araştırmalar Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleVelilerin Gözüyle BİLSEMen_US
dc.title.alternativeScience and Art Centers (SAC) According to the Parentsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage114 - 133en_US
dc.identifier.endpage133en_US
dc.identifier.doi10.14689/issn.2148-2624.1.7c1s.5m-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid329724en_US
dc.identifier.wosWOS:000461078400005en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept05.02. Public Relations and Promotion-
crisitem.author.dept09.03. Basic Education-
crisitem.author.dept09.03. Basic Education-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / WoS Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
Velilerin Gözüyle BİLSEM.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

78
checked on May 27, 2024

Download(s)

28
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.