Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/45879
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Akşit, Selahattin | - |
dc.contributor.author | Schrüfer, Gabriele | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T10:47:00Z | |
dc.date.available | 2022-12-08T10:47:00Z | |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.isbn | 978-975-6992-68-5 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/45879 | - |
dc.description.abstract | Türkiye genelinde başlatılan Fırsatları Artırma Teknolojiyi İyileştirme Hareketi (FATİH) projesi kapsamında, beşinci sınıftan itibaren tüm öğrencilerin tablet bilgisayarlarla donatılması hedeflenmiştir. Bu hedef doğrultusunda okulların teknik altyapıları yenilenecek ve sınıflar interaktif tahtalarla donatılacaktır. Bu eğitim hamlesi okullar için bir yandan büyük bir meydan okuma, öte yandan şu a kadar kullanılmamış fırsatlar sunmaktadır. Ama donanımı gerçekleştirilen okullarda öğretmenler ve öğrenciler, tablet bilgisayarların yıllar öncesinden dağıtılmış olmasına rağmen derslerde nadiren ya da hiç kullanılmadığını belirtmektedirler. Söz konusu makale, bu teknik donanımın 21.yüzyıldaki eğitim fırsatlarını ve potansiyelerini irdeleyecek ve coğrafya derslerinde kullanım olanakları sunacaktır. | en_US |
dc.description.abstract | In a nationwide scale school project (Fatih) all pupils Turkey is equipped from the fifth grade in each with a tablet. In parallel, the technical equipment of schools is renewed and the classrooms are equipped with interactive whiteboards. For schools, this training initiative brings great challenges on the one hand, on the other hand also great opportunities, which until now little used. Teachers and students have repeatedly confirmed that the tablets are hardly or not at all used in the classroom, even if they were handed out years ago. The following article would like to comment primarily on opportunities and potentials of these technical facilities for education in the 21st century and describe possible applications. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Pamukkale Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | USBES V 2016 uluslararası sosyal bilgiler eğitimi sempozyumu: bildiriler kitabı | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Pamukkale Üniversitesi;e- Yayınları No: 3 | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Coğrafyada Tablet | en_US |
dc.subject | Fatih Projesi | en_US |
dc.subject | Etkileşimli Tahta | en_US |
dc.subject | Yeni Öğretim Modeli | en_US |
dc.subject | Tablets İn Geography | en_US |
dc.subject | Fatih Project | en_US |
dc.subject | Smart Board (İnteractive Board) | en_US |
dc.subject | New Teaching Model | en_US |
dc.title | Tabletlerin okullardaki kullanımının teorik esasları ve coğrafya dersinde uygulanabilecek pratik olanaklar | en_US |
dc.title.alternative | Applications of tablets at school: theoretical principels and practical possibilities on the example of geography teaching | en_US |
dc.type | Conference Object | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Konferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.owner | Pamukkale University | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairetype | Conference Object | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
crisitem.author.dept | 12.06. Geography | - |
Appears in Collections: | Fen-Edebiyat Fakültesi Koleksiyonu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TABLETLERİN OKULLARDAKİ KULLANIMININ TEORİK.pdf | 350.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
32
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
204
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.