Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/45879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAkşit, Selahattin-
dc.contributor.authorSchrüfer, Gabriele-
dc.date.accessioned2022-12-08T10:47:00Z
dc.date.available2022-12-08T10:47:00Z
dc.date.issued2016-
dc.identifier.isbn978-975-6992-68-5-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/45879-
dc.description.abstractTürkiye genelinde başlatılan Fırsatları Artırma Teknolojiyi İyileştirme Hareketi (FATİH) projesi kapsamında, beşinci sınıftan itibaren tüm öğrencilerin tablet bilgisayarlarla donatılması hedeflenmiştir. Bu hedef doğrultusunda okulların teknik altyapıları yenilenecek ve sınıflar interaktif tahtalarla donatılacaktır. Bu eğitim hamlesi okullar için bir yandan büyük bir meydan okuma, öte yandan şu a kadar kullanılmamış fırsatlar sunmaktadır. Ama donanımı gerçekleştirilen okullarda öğretmenler ve öğrenciler, tablet bilgisayarların yıllar öncesinden dağıtılmış olmasına rağmen derslerde nadiren ya da hiç kullanılmadığını belirtmektedirler. Söz konusu makale, bu teknik donanımın 21.yüzyıldaki eğitim fırsatlarını ve potansiyelerini irdeleyecek ve coğrafya derslerinde kullanım olanakları sunacaktır.en_US
dc.description.abstractIn a nationwide scale school project (Fatih) all pupils Turkey is equipped from the fifth grade in each with a tablet. In parallel, the technical equipment of schools is renewed and the classrooms are equipped with interactive whiteboards. For schools, this training initiative brings great challenges on the one hand, on the other hand also great opportunities, which until now little used. Teachers and students have repeatedly confirmed that the tablets are hardly or not at all used in the classroom, even if they were handed out years ago. The following article would like to comment primarily on opportunities and potentials of these technical facilities for education in the 21st century and describe possible applications.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofUSBES V 2016 uluslararası sosyal bilgiler eğitimi sempozyumu: bildiriler kitabıen_US
dc.relation.ispartofseriesPamukkale Üniversitesi;e- Yayınları No: 3en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectCoğrafyada Tableten_US
dc.subjectFatih Projesien_US
dc.subjectEtkileşimli Tahtaen_US
dc.subjectYeni Öğretim Modelien_US
dc.subjectTablets İn Geographyen_US
dc.subjectFatih Projecten_US
dc.subjectSmart Board (İnteractive Board)en_US
dc.subjectNew Teaching Modelen_US
dc.titleTabletlerin okullardaki kullanımının teorik esasları ve coğrafya dersinde uygulanabilecek pratik olanaklaren_US
dc.title.alternativeApplications of tablets at school: theoretical principels and practical possibilities on the example of geography teachingen_US
dc.typeConference Objecten_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.openairetypeConference Object-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
crisitem.author.dept12.06. Geography-
Appears in Collections:Fen-Edebiyat Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TABLETLERİN OKULLARDAKİ KULLANIMININ TEORİK.pdf350.07 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

26
checked on Jul 31, 2024

Download(s)

192
checked on Jul 31, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.