Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/45903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÇontay, Emine Gaye-
dc.contributor.authorDuatepe Paksu, Asuman-
dc.date.accessioned2022-12-15T12:19:31Z-
dc.date.available2022-12-15T12:19:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn9789756992845-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/45903-
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı ortaokul matematik öğretmeni adaylarının sayılar alanında ispat yaparken ve ispatın doğasına ilişkin görüşlerini açıklarken kullandıkları ispat şemaları göstergelerini ve bu göstergeler arasındaki ilişkileri ortaya koymaktır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartof13. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi: bildiri özetleri kitabıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectI?spat şemasıen_US
dc.subjectortaokul matematik öğretmeni adayıen_US
dc.subjectispatın doğasıen_US
dc.subjectgörev temelli görüşmeleren_US
dc.subjectklinik yöntemen_US
dc.titleOrtaokul matematik öğretmeni adaylarının ispat şemaları göstergelerien_US
dc.typeConference Objecten_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeConference Object-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept09.01. Mathematics and Science Teaching-
crisitem.author.dept09.01. Mathematics and Science Teaching-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının ispat şemaları göstergeleri.pdf58.63 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

26
checked on May 27, 2024

Download(s)

90
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.