Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/45956
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBilgen, Nurettin-
dc.contributor.authorAygören, Tülay-
dc.contributor.authorAydın, M. Buğra-
dc.date.accessioned2022-12-22T13:55:28Z
dc.date.available2022-12-22T13:55:28Z
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-975-6992-66-1-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/45956-
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Sosyal Bilgiler Eğitiminde Kullanılması Hakkında Yeterlilik Düzeyinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi Antalya İli Örneğini ortaya koymaktadır. Bu temel amaca yönelik olarak Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin yaş, cinsiyet, hizmet yılı, laboratuvar imkânına sahip olma durumu, bilişim teknolojilerinden yararlanma durumu gibi değişkenlerle göre yeterlilik düzeyi ortaya konulmuştur. Bilgi ve iletişim teknolojileri destekli eğitime gerçekleşip gerçekleşemeyeceği ile ilgili yapılacak bilimsel çalışmalara da veri oluşturacağı ve ileriye dönük proje ve çalışmaların belirlenmesine katkı sağlayacağı düşüncesiyle ayrı bir önem taşımaktadır.en_US
dc.description.abstractThe study's aim is to reveal examination of level of conpetence about using information and communication technologies in education of social studies in terms of diverse variables: example of city Antalya. Intended for this basic goal, level of competence depending on such variables as teachers' age, gender, service years, whether there is any lab and the condition of benefiting from computer technology was revealed. This study has a particular importance with the thought of generating data for scientific works that will be conducted as to whether the education which is supported by information and communication technologies becomes reality or not and contributing to determination of further projects and studies.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofI. Uluslararası sosyal bilimler araştırmaları kongresi: bildirileren_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTeknolojien_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectBilgisayaren_US
dc.subjectÖğretim Teknolojisien_US
dc.subjectEğitim Teknolojisien_US
dc.subjectBilgisayar Destekli Öğretimen_US
dc.subjectTechnologyen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectComputeren_US
dc.subjectEducational Technologyen_US
dc.subjectEducational Technologyen_US
dc.subjectComputer Aided Instructionen_US
dc.titleBilgi ve iletişim teknolojilerinin sosyal bilgiler eğitiminde kullanılması hakkında yeterlilik düzeyinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi Antalya ili örneğien_US
dc.title.alternativeAn investigation of the competency level in the use of information and communication technologies in social sciences education the province of Antalya caseen_US
dc.typeConference Objecten_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeConference Object-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1tr-
crisitem.author.dept09.07. Social Sciences and Turkish Language Teaching-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin.pdf671.24 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

58
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

42
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.