Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/45956
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bilgen, Nurettin | - |
dc.contributor.author | Aygören, Tülay | - |
dc.contributor.author | Aydın, M. Buğra | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-22T13:55:28Z | |
dc.date.available | 2022-12-22T13:55:28Z | |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.isbn | 978-975-6992-66-1 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/45956 | - |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Sosyal Bilgiler Eğitiminde Kullanılması Hakkında Yeterlilik Düzeyinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi Antalya İli Örneğini ortaya koymaktadır. Bu temel amaca yönelik olarak Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin yaş, cinsiyet, hizmet yılı, laboratuvar imkânına sahip olma durumu, bilişim teknolojilerinden yararlanma durumu gibi değişkenlerle göre yeterlilik düzeyi ortaya konulmuştur. Bilgi ve iletişim teknolojileri destekli eğitime gerçekleşip gerçekleşemeyeceği ile ilgili yapılacak bilimsel çalışmalara da veri oluşturacağı ve ileriye dönük proje ve çalışmaların belirlenmesine katkı sağlayacağı düşüncesiyle ayrı bir önem taşımaktadır. | en_US |
dc.description.abstract | The study's aim is to reveal examination of level of conpetence about using information and communication technologies in education of social studies in terms of diverse variables: example of city Antalya. Intended for this basic goal, level of competence depending on such variables as teachers' age, gender, service years, whether there is any lab and the condition of benefiting from computer technology was revealed. This study has a particular importance with the thought of generating data for scientific works that will be conducted as to whether the education which is supported by information and communication technologies becomes reality or not and contributing to determination of further projects and studies. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Pamukkale Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | I. Uluslararası sosyal bilimler araştırmaları kongresi: bildiriler | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Teknoloji | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Bilgisayar | en_US |
dc.subject | Öğretim Teknolojisi | en_US |
dc.subject | Eğitim Teknolojisi | en_US |
dc.subject | Bilgisayar Destekli Öğretim | en_US |
dc.subject | Technology | en_US |
dc.subject | Education | en_US |
dc.subject | Computer | en_US |
dc.subject | Educational Technology | en_US |
dc.subject | Educational Technology | en_US |
dc.subject | Computer Aided Instruction | en_US |
dc.title | Bilgi ve iletişim teknolojilerinin sosyal bilgiler eğitiminde kullanılması hakkında yeterlilik düzeyinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi Antalya ili örneği | en_US |
dc.title.alternative | An investigation of the competency level in the use of information and communication technologies in social sciences education the province of Antalya case | en_US |
dc.type | Conference Object | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Konferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.owner | Pamukkale University | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairetype | Conference Object | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
crisitem.author.dept | 09.07. Social Sciences and Turkish Language Teaching | - |
Appears in Collections: | Eğitim Fakültesi Koleksiyonu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin.pdf | 671.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
58
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
42
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.