Issue Date | Title | Author(s) |
2023 | Carmen and Cello as Figures in Hart Crane’s “Carmen De Boheme” Poem | Rashvandharanaki, Hiva; Kıraç Sabzehzar, Derya |
2021 | Dijital Dönüşüm sürecinde Müzik | Gülhan, Özgün |
2023 | Katibim ve Türk Marşı | Gülhan, Özgün |
2021 | Günümüzde profesyonel yorumculuk | Gök, Özgül ; Gülhan, Özgün |
2015 | ANALYSIS FORM OF HATIRA AHMEDLI CAFER’S SONATA FOR VIOLA SOLO | Akyol, Ece |
2020 | THE FORM AND CHARACTER ANALYSIS OF KRZYSZTOF PENDERECKI’S CONCERTO FOR VIOLA AND ORCHESTRA | Akyol, Ece |
2019 | ANALYSIS FORM OF HATIRA AHMEDLI CAFER’S PIECE NAMED “MONOLOG II” FOR OBOE SOLO | Akyol, Selçuk |
2019 | W. A. Mozart piyano konçertoları için Kadanslar | Gülhan, Özgün |
19-Nov-2019 | Artikülasyon ve yay kullanımı: İlhan Baran’ın “Bir Bölümlü Sonatina”sı üzerine bir inceleme | Gök, Özgül |
Mar-2019 | Keman yay tekniği alıştırmaları: Katip türküsünün teması üzerine | Gök, Özgül |
Sep-2018 | Klasik gitar icra tekniklerinde yeni arayışlar: Sol el başparmağı ile perdeleme | Bursalıoğlu, Alp Ozan |
May-2018 | Klasik gitarda süsleme teknikleri üzerine yeni bir arayış: Sağ el çift tel süslemelerde sol el ile seslendirme | Bursalıoğlu, Alp Ozan |